![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() [FONT=Arial]Vlaams Belang piekt op 37 % in stemming Sint Augustinus Aalst[/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2]Bij de stemming in de Aalsterse Sint Augustinusschool behaalde het Vlaams Belang een bijzonder goed resultaat. Voor de Senaat behaalde de partij niet minder dan 37 % van de stemmen. Ver daarachter komen SP.A (22%), CD&V-NVA (16%) en VLD (11%). Groen en Lijst Dedecker moesten het beiden stellen met een schamele 3 % van de uitgebrachte stemmen. [/SIZE][/FONT] bron webstek VB aalst En dat is quasi in alle scholen... Nu de vraag. Waar heeft de GVA die 11% voor het Vb bij jongeren gehaald? Uit hun dikke duim zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom dat er zulke resultaten werden gegeven door GvA. Laatst gewijzigd door jurgen79 : 8 juni 2007 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zouden onze media eens een serieuze exitpoll mogen houden, waarbij gepeild wordt, naast de uitgebrachte stem, naar een aantal variabelen (leeftijd ...wijziging stemgedrag, redenen ...)
Dedju toch, ze zouden mij toch direkt hoofdredakteur moeten maken met een driemaal hogere pree dan ik nu heb.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De resultaten op dit moment: 25% VB 29.3% Sp.a - Spirit De rest is allemaal kleiner. Mijn vraag is dus. Hoeveel haalde sp.a daar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Wel in geel, stabroek, hoogstraten ga zo maar verder scoren ze tussen de 31% en 41%.
volgens mij ligt het dus eerder aan het peilingsbureau nl compganie... een progressief clubje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Waar ligt dat ding? Mocht 'k niet beter weten, ik zou zeggen dat het VB zelf een dorp heeft verzonnen, om er de verkiezingen te winnen. Ah, 't is een school. Maar VB toch, je weet toch dat die gastjes dat voor hun plezier hebben ingevuld. Ze zullen veel leute gehad hebben toen ze zagen dat het VB die cijfers nog serieus nam ook.
Laatst gewijzigd door Shadowman : 8 juni 2007 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij ons op school (middelgrote stad) haalde Vb in een anomnieme peiling rond de twaalf procent, de SP.a rond de dertig en CD&V rond de 20
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() sp.a 22%.
straks moet het VB een coalitie met de sossen gaan vormen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgt zo'n beetje de trend betreft de VLD
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Ik veronderstel dat je dan ook bereid bent om die peiling verder te projecteren op het volledig kiesspectrum en dat je dus verwacht dat het VB tussen de 30 en 35% zal halen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat gelooft niemand. Wat iedereen wel gelooft, en weet, is dat de jeugd de toekomst heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eum. Volgens mij zijn er in die post enkel feiten weergegeven. Het kan best zijn dat die scores u niet aanstaan, maar als het VB nu al de waarheid moet gaan verdoezelen om niet met nazi's geassocieerd te kunnen worden, dan zijn we al ver gekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Dat moet u tegen Dewinter zeggen wanneer hij eens opnieuw verbroedert met de 'Alte Kamaraden'. U moogt ook Johan Sauwens aanspreken als u dit verkiest.
Laatst gewijzigd door system : 8 juni 2007 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wederom een mooie en overtuigende bijdrage tot de discussie. To the point, niet van onderwerp veranderend, wat wil je nog meer?
|
![]() |
![]() |