![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() Week Up, de wekelijkse gratis cultuuragenda die je in een aantal café's en andere plaatsen in Antwerpen en Gent vindt, pakt morgen uit met een opmerkelijke fotomontage. Drie kopstukken van het Vlaams Belang - Frank Vanhecke, Philip Dewinter en Gerolf Annemans - worden erin afgebeeld in een Borat-zwempakje. De bedenker, Jacques Van der Zee (Vedeze), is niet aan zijn proefstuk toe. We kennen hem van zijn vele fotomontages over het VB (zie: http://homepage.mac.com/vedeze/PhotoAlbum93.html) die hij bij Blokwatch publiceerde. Maar Vedeze neemt ook anderen in het vizier (fotomontages 1 en 2). Opmerkelijk is dat Week Up (www.weekup.be) nu uitpakt met een fotomontage van Vedeze tegen het VB (fotomontage 3). "Tot nu toe heb ik politiek altijd uit mijn blad gehouden", zegt uitgever Luc Cuperus. "Waarom ik deze montage in mijn blad plaats? Omdat ik werkelijk gedegouteerd ben van de 'Zonder Jihad Straat'-campagne van het Vlaams Belang. De 'Zonder Haat Straat'-actie kwam tot stand na die vreselijke moorden in Antwerpen. Dat Vlaams Belang nu op die wijze angst wil creëren,vind ik echt verschrikkelijk. Ik steek mijn nek uit, ja. Maar ik vind dat ik dit moet doen. Wie wil kan die afbeelding gratis aanvragen. Ik hoop dat veel Antwerpenaren ook deze affiche achter hun raam zullen hangen. En eigenlijk past het wel bij Week Up. We zijn toch al langer de VPRO van Antwerpenaren. Met medewerkers als Vitalski, Robbe De Hert en Stijn Vranken vormen we sowieso een buitenbeentje." Met een mailtje naar [email protected] ontvang je de afbeelding in een pdf-bestand. Je kan de afbeelding hier ook downloaden als jpeg-bestand. Verschillende mogelijkheden dus om de fotomontage te printen en verder te verspreiden Laatst gewijzigd door Bianca : 9 juni 2007 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() euh waar zijn die lijken ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() BlaBlabla...........
Het wordt met de dag erger (lees zielig) hoe ze het Vlaams belang aanpakken. Zelfs een kleine van 3 jaar heeft meer verstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Grappig is het zeker wel. Maar dat is ook alles.
![]() |
#5 |
|
![]() Welke lijken?
Of bedoel je de sp.a/VLD lijkenpikkerij na de moorden in Antwerpen?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dope morgen een strikje aan om te gaan stemmen - dat is toch ook grappig ?
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Ja waar ze hun mee bezig houden he,niet te doen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als die man zijn creaties nu nog eens op de lachspieren zouden werken, dan zouden ze tenminste nog een nut hebben. Nu zijn ze enkel eentonig, zonder inspiratie en nutteloos. Als dat linkse humor is, dan teken ik liever voor rechtse saaiheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() rofl, ik zie de link niet met titel en post?? Is it me?
Maar ik vind de foto wel grappig |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 9 juni 2007 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() Als ze er nu verhofstad als een konijn hadden gezet en met dollar ogen en wat geld schijt dat was de waarheid geweest!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En toch halen wij morgen tussen 24% en 26%.
En niet ondanks dit maar dankzij dit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Waar zijn die lijken? Ik wil hier bloed en lijken zien! Met liters en hopen, bloed moet vloeien!
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
trouw een moslim,trek een draperie over uw kop en fungeer voor de rest van uw leven als leg-batterij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik eis BLOED EN LIJKEN!
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 9 juni 2007 om 21:00. |
![]() |
![]() |