![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Hoe voel jij je bij de linkse nederlaag? | |||
Schitterend, eindelijk krijgen die rode extremisten wat ze verdienen |
![]() ![]() ![]() |
17 | 50,00% |
Kan me geen moer schelen. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 17,65% |
Links een nederlaag? Het Vlaams Belang heeft een nederlaag geleden. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 29,41% |
Nederlaag? Huh? Waar? |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() De sossen hebben klop gekregen. Wie niet horen wil moeten voelen: egoisten die zich voordoen als menslievend gaan vroeg of laat op hun bek. Wat heb ik een leedvermaak! Dikke communisten!
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meh, ik had liever de nep-liberalen zwaarder op hun bek zien gaan.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Links een nederlaag? Het Vlaams Belang heeft een nederlaag geleden.
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Andy : 12 juni 2007 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De liberalen van SP.a hebben slaag gekregen, en ik heb er met volle teugen van genoten!!
![]() Na de fiscale amnestie, de liberalisering van de energiemarkt, het promoten van het privé pensioensparen, het verpatsen van De Post aan de Denen, het vrijmaken van het spoor voor privé maatschappijen, het Generatiepact, de "graaicultuur" van sociaal-democratische partijbonzen bij BIAC en de Nationale Bank, de Europese Grondwet, de belastingsverlagingen voor bedrijven, de IKEA-wet, enz... het de Vlaamse werkmens die liberale partij eens flink afgestraft.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan wel een aantal argumenten voor vreemdelingenstemrecht volgen, maar ik versta niet waarom die mensen de Belgische nationaliteit niet aanvragen. Ik heb als Vlaming ook geen andere keuze dan de Belgische nationaliteit te aanvaarden. Maar zolang het beperkt blijft tot gemeenteraadsverkiezingen, zal ik er ook niet m'n slaap voor laten. En een pluspuntje is natuurlijk, dat door het vreemdelingenstemrecht, Voerbelangen 4 jaar sneller doorgebroken is in Voeren. ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Mij lijkt vreemdelingenstemrecht gewoon logisch, meer participatie van de lokale bevolking, zeker gezien Europese burgers het al hadden.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door lombas : 12 juni 2007 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Optie 2, het hele verkiezingsspel kan me weinig schelen
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds de snelbelgwet, is er toch geen nood aan vreemdelingestemrecht? Volgens mij heeft een Roemeen evenveel of evenweinig recht op stemrecht als een Kroaat. Ofwel geef je iedereen stemrecht, ofwel enkel de eigen burgers. Ik vind het laatste.
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Omdat ze misschien later een terugkeer op het oog hebben, of de band met hun thuisland willen behouden. Alleszins sluit dat in mijn ogen hun deelname aan het lokale politieke debat niet uit.
Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 12 juni 2007 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus ook de Poolse kuisvrouwen en hun stem. En als er geen bezit is, heb ik toch een stem over de bananenplantages in Spanje, nee?
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil jij Belg worden?
Jakkie. ![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie het verband niet.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij vinden ze het een oneer. Want als je iets mooi's wat je kunt krijgen, weigert, heeft dat over het algemeen met afkeer en misprijzen te maken. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() De Spa is toch zwaar verloren?
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het principe dat men lid moet zijn van de 'vereniging' om mee te mogen stemmen een zeer redelijk ding. Zeker als het lidmaatschap je op een plaatje wordt aangeboden. Pas op, ik begrijp de redenering wel. Men zegt in feite: "Waarom zouden zij niet samen mogen meebeslissen hoe groot de deuren en ramen moet zijn van het huis waar we straks samen moeten in gaan wonen...?" Wel, omdat ze weigeren om als lid van dat gezin beschouwd te worden. Dat lijkt mij een gegronde reden, om het stemrecht niet te geven. Paulus. |
|
![]() |