![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het VB heeft voor zijn kiescampagne voor een afrikaanse leeuw gekozen, dit terwijl de vlaamse leeuw historisch gezien op de indische variëteit is gebaseerd (die toen in byzantium voorkwam). Foutje?
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ze zijn daar niet zo slim, hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zucht... Met wat een bullshit de mensen zich bezighouden
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Who cares,tis ne mooie leeuw en ik ben van sterrenbeeld ook leeuw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Daarom vraag ik me af hoe je een foto kunt gebruiken van een dier dat al lang uitgestorven is. Zie jij Verhofstadt al campagne voeren met en dodo op de affiche? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() De leeuw van het VB heeft vieze tanden ...want nen leeuw mé nen tandenborstel zag ik nog ni
![]() Laatst gewijzigd door duncan : 10 juni 2007 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ne guyfari in plaats van nen safari ....ni ....lol of guy goes australian Laatst gewijzigd door duncan : 10 juni 2007 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Het Vlaams-Belang heeft het zeer goed gedaan , ondanks geen reclame in de dagbladen , maar nu gaan wij eens zes jaar geen dagblad kopen als tegenprestatie en ik hoop dat velen dit voorbeeld volgen .
Hopend dat het cordon wegvalt en we een serieusere regering gaan hebben.
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als VB'er zeg ik zelf dat het VB verdoemd is tot de oppositie. Toch verschiet ik ervan hoe de media gans het gepeupel met deze verkiezingen heeft kunnen misleiden. Dat het VB niet gegroeid is is puur aan gans het media verhaal te verklaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() lol komaan dees meen je niet. Echt wel zoeken om iets te vinden.
Het is basicly vrij simpel, er zijn 6 miljoen Vlamingen. Er zijn zo'n 4 miljoen Walen. Dat boeltje samen noemt men België. Nu, Dat Vlaamse volk heeft een bepaalde Vlaamse cultuur, een Vlaamse identiteit die verschillend is. Ik geloof in de leer van het nationalisme. Het is door het te beseffen en door ons gedachtengoed te vermenigvuldigen dat dit bewustzijn gerealiseerd kan worden. Het moet in de hoofden van de mensen zitten en nergens anders. Ik hou niet van zwevende kiezers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Dit is een nederlaag voor het Vlaams Belang en ik beklaag de personen die het morgen gaan mogen horen op de partijraad.
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Het Vlaams Belang is een RESTzetel kwijtgeraakt in Antwerpen niet door verlies in stemmen maar doordat Groen en LDD daar over de kiesdrempel zijn geraakt.
Algemmen is Vlaams Belang in Vlaanderen weer gestegen zowel in de kamer als de Senaat. Ik zie niet in waarom dat het Vlaams Belang deze verkiezingen verloren zou hebbbe. Ze hebben een goede resultaat gehaald en stemmen gewonnen in de heftigste anti-VB verkiezing ooit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Voor het eerst verliest het Vlaams Belang een zetel in de kieskring Antwerpen. De partij zakt van 7 naar 6 zetels. Het Vlaams Belang komt uit op 24,07 pct van de stemmen. Dat is 0,02% minder dan in 2003.
Dat is een stagnatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Aalst winnen ze, mag ik deze cijfer dan ook gebruiken als resultaat voor heel Vlaanderen? Antwerpen (Stad) is niet de middelpunt van de verkiezingen. Blijkbaar ben u selectief blind want nogmaals, Vlaams Belang geeft die zetel niet verloren door minder kiezers maar doordat Groen LDD de kiesdrempel hebben gehaald. Die zetel was een RESTzetel. En waar hebt u wiskunde gevolgd? Winst is volgens mij nog altijd niet gelijk aan stagnatie. Vlaams Belang is vooruit gegaan. Face it. Laatst gewijzigd door Vorenus : 11 juni 2007 om 04:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat stukje tekst ging over de kieskring Antwerpen, dus niet enkel Antwerpen Stad! In Antwerpen Stad is het VB nog zwaarder afgegaan: -2% tegenover 2003, zelfs -6% tegenover 2004.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nogmaals, sinds wanneer is Antwerpen het middelpunt van de verkiezingen? Vlaams Belang heeft ALGEMEEN stemmen gewonnen. Het is niet omdat ze op sommige plaatsen kiezers verliezen dat ze verloren hebben. |
|
![]() |
![]() |