![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb bij Garfield de enquete samengevoegd met de discussie op aanspraak van GUN, wat vinden jullie hiervan, moet ik dat bij alle kandidaten doen, of moet het gesplitst worden zoals nu?
Laatst gewijzigd door Pluche : 10 augustus 2007 om 00:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gesplitst.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen. Je moet de hele forumsessie overzien. Als je de peiling toevoegt aan de sessie dan kan je mensen verleiden tot het geven van een slecht nummer op dag 1.
Dus I'm with Jaani.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 augustus 2007 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=30
Of zoals ik het hier zeg... ik spendeer te veel tijd hier ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het idee ziet er als volgt uit: Pas nadat een nieuwe sessie wordt opgestart wordt ook een evaluatie gemaakt van de vorige en die evaluatie-draad wordt samengevoegd met de originele draad, ad hoc kan evaluatie pas nadat de sessies volledig is afgelopen.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 10 augustus 2007 om 02:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Als Jaani al VB affiches gaat gebruiken, moet ie wel erg opgewonden zijn.
![]() Gesplitst trouwens, veel overzichtelijker! ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 10 augustus 2007 om 02:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() Vandaag de dag is het net een warboel. Wanneer de afgelopen sessie wordt gelinkt aan de evaluatie: - wordt het aantal draden gehalveerd - worden de verschillende sessies in het subforum veel overzichtelijker - wordt de evaluatie gemaakt in de originele draad waardoor evalueren veel correcter (en oprechter) gebeurt - moet men niet terug gaan kijken in de originele draad om de evaluatie te fine-tunen - ... Woendag aanstaande zou de sessie "Nynorsk is de vijftiende forum(st)er van de week" van naam veranderen in "Enquête: Nynorsk is de vijftiende forum(st)er van de week" en kan de evaluatie direct in de juiste sessie gebeuren zonder dat er alweer een apparte draad wordt opgestart.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() No remarks?
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij niet gelaten hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Heel inhoudelijk antwoord
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij ook niet
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zegt "volledig mee eens" maar je doet wel volstrekt het tegenovergestelde van hetgeen ik voorstel.
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Pas nadat een nieuwe sessie wordt opgestart wordt ook een evaluatie gemaakt van de vorige en die evaluatie-draad wordt samengevoegd met de originele draad, ad hoc kan evaluatie pas nadat de sessies volledig is afgelopen. Ik weet dat jij graag splitst ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 14 augustus 2007 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry dat ik weer de zagevent kom uithangen, maar bij Nynorsk werden die twee draden anders wel héél snel samengevoegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Dit is inderdaad het geval. Eens de week voorbij (wo rond 18.00) wordt de evaluatie aangemaakt en onmiddellijk gelinkt aan de originele draad: Voordelen: - het aantal draden wordt gehalveerd - de evaluatie wordt gemaakt in de originele draad waardoor evalueren veel correcter (en oprechter) gebeurt - moet men niet terug gaan kijken in de originele draad om de evaluatie te fine-tunen - de draad kan, indien nodig, nog ff blijven verder bestaan zonder dat er twee draden een apparte discussie creëren - ik kan de statistische analyses beter (gemakkelijker) maken ![]() - ... Nadelen: - misschien kan jij ze ff opsommen? Thanks Gun
![]() |