![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() In Frankrijk wordt aan alle medewerkers van de president gevraagd hun blackberry's niet meer te gebruiken vanwege zware onveiligheid risico's die ontstaan vermits blackberry servers gehost worden vanuit de VS of het VK.
Dat de veiligheid van ons land op vlaams niveau niet echt een streefdoel op zich is dat weten we allang maar ik hoop dat Leterme zijn blackberry vanaf nu gewoon thuis laat nu hij een echt land gaat leiden. http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6221146.stm
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 20 juni 2007 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Zever! De fransen probeerden hun eigen systeem aan de man te brengen, maar de heren en dames politici wilden niet voor lul staan met hun 'made in France' machien op de volgende europese meeting. Of denk je dat ze allemaal hetzelfde kostuum aanhebben omdat ze dat mooi vinden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Lol.
Laten we dan ook alle computers met Windows en Mac OS buiten smijten. Wie weet wat voor backdoors de CIA daar allemaal tussen gezwiert heeft ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Thomas- : 20 juni 2007 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En laten we wel wezen, windows is gewoon één groot onveilig lek.
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 20 juni 2007 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vloams klappe hé, versteit toch néme !
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() En heb je daar enige vorm van bewijs van ?
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Gezond verstand zegt mij dat �*ls er dergelijke inkijkjes zouden bestaan in een OS als Windows (of MacOS for that matter), dit al gauw zou ontdekt zijn. Je spreekt hier over tientallen miljoenen platforms waarop ook ettelijke honderdduizenden computerfreaks, programmeurs en hackers hun ding doen. Dacht je nou werkelijk dat de breinen van Langley op één of andere manier zo superieur zijn?
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PS, mijn info over jou zuig ik net zo uit mijn duim als jij je info over Windows. Een IT'er ben je zeker niet ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Nooit gehoord van Echelon?
![]()
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eén mogelijkheid: Linux...
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() de Vlamingen willen Brussel niet meer als hoofdstad
Uit een opiniepeiling van “belga” blijkt dat 70% van de ondervraagde Vlamingen (69,66% om precies te zijn) Brussel niet als hoofdstad van Vlaanderen wil. Een kleine 29% wil dat wel. Antwerpen, dat is de hoofdstad van Vlaanderen, volgens de grote meerderheid van de Vlamingen. De steekproef bestond uit 1.000 personen, in gelijke mate afkomstig uit de 5 Nederlandstalige provincies. * zij verzetten zich niet tegen de uitbreiding van Brussel 41 % van de van de inwoners van Vlaanderen verzetten zich niet tegen de uitbreiding van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, terwijl 37% dit wel doet. |
![]() |
![]() |