![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Met de aankomende verkiezingen op 13 Juni, ben ik benieuwd naar jullie bevindingen omtrent het al dan niet werkelijk gaan stemmen.
ook de reden waarom je niet zou gaan. ik heb mij alvast opgegeven om te gaan zetelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op geen enkel ander forum dan dit hier, kom ik het woord democratie zoveel keren tegen. Zelfs de afkeer en weerzin van de politiek haalt hoge toppen. Vermits we maar één soort werkelijke vrijheid hebben in ons land, moet iedereen ervan gebruik maken, dus gaan stemmen. In dat stemhokje ben je even baas. Profiteer ervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() wel gewoon naar het gemeentehuis gaan, en zeggen dat je wil zetelen, mijn man gaat ook en uit ondervinding ze springen een gat in de lucht op den dienst.
en het is een gelegenheid om menen te zien, die je lang niet gezien hebt, volgens mijn man, en het is een verdomde plicht van te gaan, behalve als je voor CD&V, VLD, sossen, of groenen stemt blijf dan maar thuis |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Boma, pepe, tante, 3 neven, huisdokter, onze kwaffeur, apotheker, dochter, ikzelf... en vele niet familie hebben mij al gezegd niet te gaan kiezen, de kloof zit diep hoor... velen zijn de vorige keer ook niets geweest en niets de boete
Laatst gewijzigd door BlueThunder : 7 mei 2010 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() kom dan nadien niet zagen, hé,
maak ze warm om NV&A of Vlaams belang te stemmen, desnoods op De Decker, |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() kunde er niet meer op kijken , sorry , allemaal hypocrieten, zakkenvullers en maken nooit iets waar... je zal wel leren met ouder te worden, allemaal charlatans
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() sorry, hoor ben al 76 dus niet meer zo piep, maar ben altijd gaan kiezen, ik vind het plezant, kom je mensen tegen die je lang niet gezien hebt, en hopelijk is het goed weer, om te flaneren, is misschien anders in de grootstad maar op een dorp is het best lolig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
aan toe gaat ![]() Laatst gewijzigd door Tejokus : 7 mei 2010 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ga sowieso stemmen. Mijn mening is te belangrijk om haar verloren te laten gaan. Eigenlijk had ik allang premier moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahum : niet gaan stemmen.
Laatst gewijzigd door Antoon : 7 mei 2010 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ik zal gaan stemmen en ik zal proberen om niet te stemmen op de grootste foefelaars, maar deze keer minder grote foefelaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Stemmen of niet stemmen is deze keer wel een groot dilemma, zeker als ze ons nog met allerlei bijkomend kiesbedrog opzadelen. Bedoel het lijsttrekkersschap van de ministers Lieten en Bourgeois. Als ge op de SPA-lijst in Limburg of de NVA in West-Vlaanderen stemt dan komt uw stem te goed aan de eerste opvolger. De ministers-lijststrekkers zeggen doodleuk dat ze hun mandaat niet opnemen, zodat de eerste opvolgers van die lijsten al zo goed als verkozen zijn.
Eerder dan niet te stemmen, zouden we die lijsten kunnen afstraffen voor dit flagrant kiesbedrog door op andere lijsten te stemmen. http://www.facebook.com/group.php?gid=119745848054837 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() als is het maar om het vaderland te redden... is het beter van wel, kan gevaarlijk gaan worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de kloof diep zit is het juist je verdomde plicht om te gaan stemmen. Maar je moet dan natuurlijk niet voor de partijen stemmen die er nu aan geweest zijn.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 8 mei 2010 om 00:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling