![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Herman van Veen vs. Geert Wilders
Citaat:
TOCQUEVILLE, ALEXIS DE, makes a great point while discussing the French Revolution, that only when the reforms were put in place by Louis XVI, the citizens got a true taste for change. They learned that change was really possible and pushed for a total change. The changes which we associate with the French Revolution were started while the Ancien Régime was still functioning. His view of how the ordinary people were treated reminds me of today, when there really does not seem to be any protection for the truly poor. In Holland they have installed a system where the Prosecutor (Officier van Justitie) pronounces the sentence. Some courts can even decide against revision, that there is no higher court to look at their rulings. The system of free attorneys has been made a hilarious joke. Now I ask in the light of an organised effort to stem the Wilders revolution, the political parties and Dutch government is only feeding its momentum, because the people might consider these actions by the status quo as proof that Wilders is bringing a positive change. Then to me the opposition against Wilders sounds very weak, as if people actually agree with his views but have some vague trouble with his methods. Yes, the blacks and Moslems are the problem, but there is disagreement of how to get rid of them; by persuading them to leave or to exterminate them. Off course the first victims, the Blacks and Moslems are never asked how they feel about what is decided about them. This new incident, right at this point in time really makes me feel we are running towards the end. http://brothersjudd.com/index.cfm/fu...il/book_id/390 http://chnm.gmu.edu/revolution/d/590/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Wat heeft de Tocqueville te maken met Wilders?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Als van Veen begint dan klopt er iets niet.
Heb hem nog nooit zo opelijk een politiek stanpunt zien innemen, maar ik kan mij vergissen natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Van Veen draagt onbewust bij aan het underdog imago van deze partij waar juist hun succes in ligt
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 10 november 2009 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van Veen is een levende legende, maar hij moet zich niet met politiek bemoeien. En men moet zijn woorden niet uit de context halen.
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() mmmm Ik heb "pauw en witteman" gezien en ik vind het allemaal nogal overdreven eiglijk.
Als wilders regeert zal het iets worden zoals in Italie nu, en niet zoals in 35. Wat natuurlijk ook al erg is opzich. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar zijn uiting is contraproductief,en volgens mij heeft hij het zelf niet eens door
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Volgens mij heeft 'men' hem goed begrepen. Men prikt altijd door vage formuleringen heen. Na uitleg vond ik niet dat men 'zaken' uit de context zou hebben gehaald. Hij gebruikte blijkbaar PVV en de NSB in dezelfde zin. Van veen heeft zijn punt gemaakt en moet dealen met de consequenties. Wij rennen op het einde van deze ontwikkeling af. Nu men Wilders van staatswege gaat aanvallen, kan niets hem meer stoppen, althans de revolutie die hij op touw zette. Ik vergelijk dus de dynamiek van de Franse revolutie, niet de inhoud, met de revolutie van Wilders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wilders is een neo-liberaal/fascist naar hedendaags italiaans model "nu". Laatst gewijzigd door doubled : 10 november 2009 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() doubled
tashunka another jack |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Lijsten zijn leuk. Ze werken ontspannend. Ik maak altijd en masterlist wanneer ik op reis ga, zo hoef ik niks te onthouden. Maandelijks een lijst met inkomsten, uitgaven, meevallers, boodschappen, etentjes, wat ik in google wil zoeken, wie ik ga aanschrijven...
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 10 november 2009 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Is er een reden om ons te informeren van deze gewoonte om lijstjes bij te houden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Persoonsbeveiliging voor Herman van Veen, hij wordt bedreigd!
![]() |
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Als gewoonlijk : Much to do about nothing.
Inmiddels weten we wel dat er problemen zijn met andersdenkende moslims. Maar we zijn reeds ver over het point of no return. Dus er is geen 'return' naar een situatie als die voor 1960. Al zou dat een hoop rust geven. Het zijn dus woorden die woorden zullen blijven en nimmer in daden kunnen en zullen worden omgezet. En Van Veen: ik kan me niet herinneren dat Arabieren zulke Jodenliefhebbers zijn. Als er sprake zou zijn van een NSBinslag bij PVV dan waren zeer veel Moslims lid. Dus niet.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 10 november 2009 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Dit is echt walgelijk!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |