![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze krijgen zoveel miljoenen euro elk jaar van uw en mijn geld, het kan toch niet verder gaan op die manier. Toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het wordt gewoon tijd dat ze die familie eens de deur wijzen.
Zolang ze in hun ondemocratische machtspositie zitten, zullen ze blijven parasiteren op de staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() o maar die worden serieus doorgelicht hoor... er zijn zelfs hele horden dag en nacht mee bezig om ieder woord en ieder beeld te bestuderen en te beoordelen al had ik beter veroordelen geschreven...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Dat van dat dodelijk ongeval is wel altijd een hardnekkig gerucht.
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hans, ik vind het niet kunnen dat je veranderingen aanbrengt in quotes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() Beste Hans1, bij mijn weten krijgt iedere partij zijn dotaties naargelang het aantal stemmen. Met andere woorden, iedereen betaald voor zijn eigen partij, oftewel die partij waarvoor hij zijn stem uitbracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() dat dacht ik ook Isabella. Men kan zeggen dat men alleen belastingen betaalt voor de partij waar men op gestemd heeft..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het "nederlands" van Vaessen vond ik helemaal in de stijl van Laken. Ik kan best begrijpen dat Laurent er ook niets van bakt. Ik heb mij een kriek gelachen... zet daar nog een Raf Coppens en een Jacques Vermeire bij en je krijgt de beste show van 't jaar !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ' Is natuurlijk niet proper, zo'n vertrouwelijke dingen in de openbaarheid brengen.
Maar met zo'n stinkboel kon je natuurlijk niet anders verwachten. Hilarisch vond ik het volgende: taaie Filip was echt gloeiend kwaad toen hij hoorde dat zijn papaatje koning ging worden. Onzen taaien dacht dat het zijn beurt al was. Pijnlijk vond ik twee dingen bij Vaessen: hij vraagt een paar dagen verlof om zijn zoon wat te helpen bij het studeren, maar Laurenke dacht te moeten bellen naar de prof. met de boodschap dat hij zijn raadgever niet kon missen, en of de prof. niet daarmee rekening kon houden. Gevolg: de kleine Vaessen dik gebuisd. Zoiets doet pijn bij een vader, allez, 't zou bij mij levenslang blijven pikken. En ook: de Vaessen ziet op weg naar 't werk een mens vallen of zoiets. Hij stopt om bijstand te bieden. Andere Laeken-bewoners hadden het gezien en begonnen een roddelfeestje: de Vaessen heeft iemand dood gereden, ze gaan hem buiten kunnen kieperen. Enfin, allemaal Vaessen zijn eigen dikke schuld: hij dacht voorzekers dik zijn voordeel te hebben door te werken voor die Bende Nietsnutten, wel, hij zal het wel geweten hebben. Ach zo, en Wendie Van Wanten heeft zich daar toch blijkbaar laten vogelen, maar op ne keer kregen ze dikke ruzie. Belt de Lorre naar de flikken ... maar hij was vergeten dat de kamera's alles filmen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wat een clown, die Vaessen. En hij verwijt de pot dat de ketel zwart ziet, of wat is de bedoeling van die klucht? En vinden jullie het niet goor dat hij eerst carrière maakt als "informateur" en daarna met de vuile was gaat lopen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel de politieke klasse is in zichzelf verweven. Ik denk dat uitingen daarvan binnen de koninklijke familie enkel die van dwazen zijn.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij moest beschaamd zijn om de goede naam en reputatie van onze vorst op zo'n schaamteloze wijze door het slijk te halen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() beschaamd?
Ik zou die man persoonlijk een hand willen geven. Alle middelen om de coburgers te kakken te zetten zijn goed, daar dienen ze voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft, mag hij een proces wegens laster en eerroof aan zijn broek krijgen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft goede naam en reputatie? Maar ja, mensen met een avatar als de uwe hebben wat betreft goede naam en reputatie een ander mening niet. ![]()
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 6 juli 2007 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() 'Onze vorst' zal ogen trekken als hij uw geaardheid verneemt.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 6 juli 2007 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |