![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Waarom zou je niet de vrijheid mogen hebben om te beslissen over je eigen leven? Omdat het geloof van anderen daar haaks op staat? Het gaat toch niet over idealen of het geloof van anderen, maar het gaat toch over je eigen leven! Of is je eigen leven ook al in bezit van de maatschappij?
Laatst gewijzigd door Don Geronimo : 15 juli 2007 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit apenland hebt ge niks. Zelfs op uw "eigendommen" moet ge jaarlijks betalen. En als ge dood zijt, zien ze (buiten de eventuele erfenis) geen cent meer van u.
Daarom de boodschap van meer kinderen om grotere gezinnen te maken en zo meer potentiele belastingsbetalers te creëren. Langer en gezonder leven. Rokers moeten hun levensverkorting bijbeboeten door meer taksen op sigaretten te betalen (kwestie dat je evenveel betaald hebt dan een gezondere, langer levende mens ) Wij bezorgen de regering hun miljoenenwedde, en je kan toch niet zomaar verwachten dat ze het gaan accepteren dat ge daar vrijwillig met wil stoppen?
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 15 juli 2007 om 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Euthanasie voor bejaarden en kinderen moet kunnen?
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Niets, maar de mensen die je er bij geholpen hebben kunnen ze wel iets doen.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles kost geld, zelfs sterven
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh fijn
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Alle voorstanders van euthanasie zouden zichzelf moeten doden...
alle voorstanders van abortus zouden hun kinderen moeten doden.... dat zou pas een oplossing zijn voor de vergrijzing, de overbevolking,..... Ik vind weeral het ei van Colombus uit....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Tuurlijk datte. Weet ge wel wat die anders kost.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen als de persoon zelf heeft getekend dus. Familie of naasten heb niets te zeggen buiten met expliciete toestemming.
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Bij dementerende ouderen wil een handtekening niets zeggen (op die manier heeft 'familie' mijn overgrootvader van alles wat hij had beroofd...).
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() niet om het individueel vrijheidsprincipe, maar omwille van het collectief welzijn zou ik euthanasie toelaten.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld abortus, dat een sterk ontradingsbeleid nodig heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al vaker voorgesteld om jaarlijks een formulier bij de belastingsaangifte te steken waarbij de persoon al dan niet zijn toestemming kan geven bij die en die omstandigheden.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Iedereen mag over zijn eigen lichaam beslissen, en dus ook over zijn levenseinde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conclusie: Teken een wilsverklaring terwijl je nog goed bij je hoofd bent (.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ik heb tegen mijn vrouw gezegd: "dat als ik geen leven meer heb ze er een einde aan mag laten maken".....
nu heb ik soms geen leven meer, maar ik hoop toch nie dat ze ne huurmoordenaar zoekt....
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() ook drugsgebruikers?
![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 19 juli 2007 om 17:48. |
![]() |
![]() |