![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg nu nog eens dat Vlamingen niet inventief zijn:
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die advertentie is pertang zou gemaakt om de lompe oenen te beschermen.
Stel u hebt een horecazaak en u neemt een lompe oen in dienst. De eerste dag beledigd die al een paar klanten, dat gedrag is nu eenmaal eigen aan lompe oenen, je zal zo maar geboren worden. Gevolg: u ontslaat hem met een slechte dopbrief, nogal logisch. De lompe oen laat zich inschrijven aan de dop en wordt prompt geschorst voor 9 maanden door de RVA. Onze lompe oen naar het OCMW. Van de regen in de drup. Is het dan niet beter dat we die oenen gewoon aan de dop laten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het zal wel aan hemzelf liggen. Zo'n brutale en onbeschofte advertentie durven plaatsen, ik kan me al voorstellen hoe zo'n werkgever dagelijks met zijn personeel omgaat. Het zal er dan ook wel een duivenkot zijn, van gaanders en komers. En wat zullen ze verdienen? Misschien dat hij in zijn volgende advertentie er kan bijzetten hoeveel per uur hij zijn personeel betaalt. Uit ervaring weet ik dat plongeur (=afwasser) hard labeur is voor een pree van niks. En dan schrikken uitbaters zoals Vermeer ervan dat ze na verloop van tijd niks anders meer binnenkrijgen dan 'lompe oenen en beroepsdoppers'. Hij kan het beter met allochtonen proberen, die doen nog slavenwerk nagenoeg gratis, tenminste die van de 1ste generatie nog of pas geregulariseerden...
Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 1 augustus 2007 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() De uitbater doet juist alsof hij zo een groot licht is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het inquisitiecentrum is weeral op oorlogspad tegen de vrijheid van meningsuiting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die het schoentje pakt, trekke het aan. Als ik die advertentie lees, wil ik METEEN ga solliciteren, want dat lijkt mij een werkgever, die weet wat hij wil, die duidelijk zijn eisen stelt en -dat is een vermoeden- daar ook zijn arbeidsvoorwaarden (inclusief verloning) op baseert. ![]() ![]() Ik heb daar trouwens 8 jaar voor gewerkt - in een vorig leven. Moet je eens zien wat DIE met de sociale wetten doen.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Die advertentie zegt in zijn ad gewoon wat anderen denken, goed zo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Schepen
|
![]() Ik vind het een zaaaaalige adverventie maar wel zeer jammer dat de gedapo dit weer moet bekritiseren. Men geeft wel zelf toe dat er weinig kan gevonden worden mbt discriminatie. En imo mag een werknemer nog altijd zelf bepalen wie hij tewerkstelt....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cgkr
Laatst gewijzigd door Savatage : 1 augustus 2007 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 1 augustus 2007 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat IS ie ook natuurlijk!
Enig idee hoeveel een advertentie kost in De Standaard? Enig idee hoeveel mensen er op dit artikel hebben geklikt? Door zéér bewust vlak NAAST de anti-discriminatie-bepalingen te mikken, wetende dat er wel één of andere kwiedam over ging vallen, haalt deze "groot licht uitbater" wèl de kranten! De Kleppende Klipper uit Mol! Iemand die nu nog niet weet welk restaurant dat is, is wereldvreemd. Ik noem het een Tijl Uylenspieghel truuk: het CGKR wordt vierkant uitgelachen en HIJ heeft een gratis advertentie! Il faut le faire! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() schoon, die kleppende klipper laten we dus links liggen.
Zo'n advertentie toont eigenlijk enkel de onbekwaamheid van de werkgever aan die niet in staat is een degelijke selectie te maken uit de kandidaten en er dan nog niet eens in slaagt ze degelijk op te leiden, de oen.
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() |