![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hofleveranciers maken grootste Belgische vlag ooit
![]() BRUSSEL - De vereniging van Gebrevetteerde Hofleveranciers heeft, ter gelegenheid van de nationale feestdag en de 21ste verjaardag van de vereniging, de grootste Belgische vlag ooit laten maken. Dat meldt de vereniging woensdag in een persbericht. De driekleur is 15 meter hoog en 60 meter breed, goed voor 900 m2 meter zwart-geel-rood. De vlag wordt nu zaterdag, op de nationale feestdag, uitgevouwen op het Museumplein. Daar geven de gebrevetteerde hofleveranciers bovendien een demonstratie van hun vakkennis, ter gelegenheid van de verjaardag van hun vereniging. avb (belga) ------------------------------------------ zal schoon zijn hé. als iedereen feest viert behalve een paar verzuurden... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Triestig als ze het daar van moeten hebben.
Laat ze maar feesten dat ze het nog een jaartje hebben kunnen trekken. Ik gun het hen, het zal toch niet lang meer duren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...als ze maar gelukkig zijn
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal zaterdag eens gaan kijken...
![]() Als ik even tijd heb tenminste want het zal een enorm drukke dag worden voor B Plus.
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Feesten? Dat populistische gezever is aan mij niet besteed. Om u te amuseren bestaan er betere dingen
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() wat een misbaksel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U viert dus ook geen Vlaamse feestdag?
![]() |
#8 |
|
![]() Nope.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#10 |
|
![]() Ik vier geen feest, eigenlijk. Nooit het fijne van ingezien. Liever een of twee keer per week met een aantal vrienden uitgaan.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 18 juli 2007 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feesten, bah.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feesten
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() We gaan eens zien hoe lang die afgrijselijke luchtzak (of wat het ook mag zijn) zal meegaan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vlag zal pas zaterdag tentoon worden gesteld.
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Kan er iemand zorgen voor een vliegverbod?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U snapt het echt niet he?
Het is niet de luchtballon die in de belangstelling staat, wel de vlag die zal worden uitgevouwd op het Museumplein.
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Ik hoop dat die stinkvlag in brand vliegt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind het maatschappelijk van hen dat ze voor een reusachtige vloermat hebben gezorgd zodat de mensen niet op die vuile grond van Brussel moeten lopen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Ik ben al op zoek naar mijn katapult.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Nog eens snel gaan bellen naar de medewerkers van "Guinness-wereldrecordboek".
![]() |
![]() |
![]() |