![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Wie zal er zijn Vlaamse vlag uithangen op de 21ste?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hang je ze halfstok, met een zwart rouwlint bij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind je dat zelf niet een beetje provocatief?
Maar voor de rest. Doen!
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() U hebt ook van die mensen die het nodig vinden om een vloermat uit te hangen op de 11ste of zo'n onding in hun wagen te leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Het viel me op dat ik bij de aankomsten in de Tour de France vele Vlaamse Leeuwen fier zie wapperen.
Nooit een Belgische vlag though... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, wat wil je met een georchestreerde bedoening van Vlaanderen vlagt... Veel spontaniteit is daar niet bij.
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is daar verkeerd aan? Het blijven mensen die vrijwillig met de vlag zwaaien?
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, het wel fijn te horen dat jij gelooft dat de Vlaamse beweging een dergelijke grote volksbeweging is, dat zij in staat is om haar leden de hele Tour de France te laten domineren. U bent uw tijd enkele jaren voor, Kim. ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Als het nu vloermatten waren waarmee ze zwaaien bij de aankomsten van de Ronde van frankrijk zou het iets heel anders zijn hé!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Nee ik ben trots dat ik Vlaming ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() ja, Belgicisten-pestdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 21 Juli is nationale feestdag maar ik doe niets speciaals die dag.En ik wapper geen enkele vlag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik mijn wc-mat ga buitenhangen die dag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() En ik ga het zelfs nog eens doen zie.
Want elk jaar terug is er zowel een Ijzerbedevaart als een Ijzerwake en elk jaar zult u mij daar vinden. 't Is te zeggen, indien men mij niet hardhandig verwijdert hé. Vorig jaar werd daartoe door de politie nog eens een verdienstelijke poging gedaan. Dus, tot spijt van wie het al dan niet benijdt, tot op de Ijzerwake en aan de Ijzerbedevaart. Dit is een oproep aan alle 'twijfelaars'. Vlaanderen kan niet verdedigd worden vanuit de luie zetel, dus... Ongeacht uw politieke strekking, als Vlaming bent u op de Ijzerwake altijd welkom. Tot ziens! http://forum.politics.be/showthread.php?t=41937&page=23
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Kim, wil ik jou eens voorstellen aan Ivan Mertens (initiatiefnemer V²)? meest internationaal gerichte en meest optimistische Vlaming die ik al tegenkwam in de Vlaamse beweging ... enorm begeesterende mens, ik denk dat jij het ook een heel sympathieke mens zou vinden ... hij is gewoon positief over Vlaanderen, en geen enkele keer zal je hem daardoor negatief horen over andere (volkeren of vlaggen) ... hij vindt wat in scandinavie normaal is (ieder huisje heeft daar zijn vlag, elke dag) ook hier mooi zou zijn ... wil eigenlijk de vlaggen een beetje uit de politieke spielereien halen ... ben ervan overtuigd dat ie jou ook zou kunnen enthousiasmeren over het project, ik wed dat ie jou uitnodigt om eens mee te gaan, ja en zelfs graag mét je Belgische vlag ! ...
|
![]() |
![]() |