![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Drie doden bij familiedrama in Ronse
![]() GENT - In Ronse zijn bij een familiedrama in de nacht van zaterdag op zondag drie doden gevallen. Het gaat om een vrouw en haar twee kinderen, zegt de lokale politie. Het parket van Oudenaarde is ter plaatse en zegt dat de vrouw de keel werd overgesneden door haar man. Die stichtte nadien brand in het huis. In de brand kwamen twee kinderen, een tweeling geboren in 2005, om het leven. wle (BELGA) ------------------------------------------------------- het leek zo'n voorbeeldig gezinnetjes etc... ge kent dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuke foto Mitgard. Maar waarom het artikel erbij?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onvoorbeeldige gezinnetjes hebben dan ook minder "peer pressure"
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij dan meer informatie over het feit dat het over een "gewoon voorbeeldig" gezinnetje zou gaan? Ik vind de info zeer karig.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik herinner me die Bernard nog wel, die eerste daar die in Hove geloof ik zijn vrouw en kinderen heeft afgemaakt. Eind jaren 80 begin 90 denk ik, die begreep zelfs niet wat hij verkeerd deed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ging uit van een reportage die ik een tijdje geleden op Canvas heb gezien. Dat ging over doodgewone (Vlaamse) huisvaders die op een dag doorsloegen en hun heel gezin hadden uitgemoord. Dat waren allemaal types waarvan de omgeving nooit zoiets had verwacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Zou een heel klein beetje oorlog Soms niet beter kunnen zijn Dan onuitgevoerde moorden En die lachjes van venijn? Gelukkig hebben wij daar dit forum voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, het blijkt al helemaal niet meer over de vader te gaan, maar over een vroegere ex-vriend die een strafblad heeft en in het drugsmilieu zit.
Lijkt me toch een andere piste op te gaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Weer twee kinderen dood. Welk een waanzin drijft een mens, om het ondenkbare te laten geschieden ?
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
Vlaamsigheid en Europesigheid leidt altijd tot gruwelijke moord. Levensgevaarlijk, die mensen. Volgende maand een betoging "Tegen de Europeanisering van Europa".
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mitgard is een kapoen!
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de vlaamse gezinspartij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind dat Mitgards misleiding op p.be even goed op zijn plaats is als jouw obsessie met anale seks.
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() dat is gewoon een geïdealiseerd familiefotooke, hoeft helemaal niet uit VB folderkes te komen.Maar over u nu even: zou je dat leuk vinden moest het écht om deze familie gaan?Dat het deze man was, die deze vrouw en kinderen vermoord had...?
Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 25 augustus 2007 om 22:39. |
![]() |
![]() |