![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meesten kennen ondertussen waarschijnlijk de mogelijkheid om internet verbinding te krijgen via Hotspots, aangeboden door Proxymus (ik vermoed ook andere providers).
Velen (niet allen -(*)) weten daarbij ook dat het "duur" is om zulke mogelijkheden te gebruiken in "het buitenland": het "buitenland" = over de belgische grens. Mijn dochter heeft zo'n hotspot aansluiting. Was er dolgelukkig mee, zelfs al was de maandelijkse (één jaar contract) verbinding 50 euro. Tot ze "over de grens" ging. In juni verbleef ze één weekend "over de grens": ze poogde haar myspace adres te bekijken, werd er steeds afgegooid, en heeft het uiteindelijk 44 maal geprobeerd, zonder resultaat evenwel. In juli verbleef ze weer een tijdje "over de grens": ze poogde het in die week 53 maal, en werd er weer steeds afgegooid (verbinding verbroken dus). ------------------------- ze kreeg n�* haar verblijf in juli de eerste rekening: 44 verbinding = 963 euro vandaag kreeg ze 2de factuur: 53 verbinding= 974 euro. van de tweede factuur kan ik de gedownloade (steeds met stukken opnieuw zeker) hoeveelheid mededelen: 97 mb voor het totaal heeft ze dus ongeveer 2000 euro moeten betalen, terwijl gewoon telkens de verbinding verbroken werd. Is er hier een gedegen jurist die me daarover wat informatie kan geven? Voor mij lijkt dit duidelijk een vorm van klantenmisleiding. Ofwel download je éénmaal en behoud je je verbinding, ofwel worden verbroken verbindingen niet meegeteld. We gaan hiervoor sowieso Test Aankoop inschakelen. Iemand die ons advies kan geven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 augustus 2007 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 963 : 44 = 21,88 Euro voor elke poging om in te loggen????
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze zeggen wel dat je ongeveer [SIZE=2] 3.63 euro per mb moet betalen, niet dat die verbinding moet behouden blijven. [/SIZE]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 augustus 2007 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over welke grens hebben we het dan?
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is de schuld van de allochtonen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaah ...uw dochter aangeven bij de jeugdrechter en die de facturen laten betalen?
![]()
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Is dit via wireless aan een hotspot of een breedband gsm verbinding ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee. 't Is de schuld van de islam.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grens tussen fantasie en werkelijkheid.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van de mogelijkheden is dat zoveel mogelijk mensen bij proksimus informeren naar die toestand, want we zijn toch allemaal potentiële klanten niewaar? Maar dan moeten we wel juist weten waarover het gaat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
per maand: 50 euro Raar genoeg hebben ze haar n�* de betaling van factuur 1 zelfs afgesloten omdat ze eerst een voorschot van 400 euro moest betalen! (factuur 2 moet slechts betaald worden op 7/9 - ze had bovendien de eerste factuur nog niet ontvangen toen ze haar tweede bezoek "over de grens" (van BELGIE hé makker) had gemaakt, dus was ze nog onwetend over het feit dat zelfs indien de verbindingen niet lukten, ze nog wel telkens de gedownloade stukjes moest betalen). Dit gaat dus naar de rechtbank.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 augustus 2007 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit is een zaak voor officiele klantenmisleiding.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tot op dit ogenblik: de belgische
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ??? Dat is meer dan absurd. Wat stond erover in het contract? Ik hoop dat je een goede rechtsbijstandsverzekering hebt, en sterkte!
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 september 2007 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Zeker dat 't niet de Islamieten waren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
lijkt min of meer redelijk. Alleen stond er niet bij dat ze de verbinding niet garanderen, en mijn dochter heeft dus (nou ja, 44 en 53 keer) gepoogd telkens opnieuw haar eigen website te downloaden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, daarvan ben ik helemaal niet zeker! Proxymus zal vast wel "diversitair" zijn bij zijn aanwervingen, net zoals Telenet het is (staat cool hé).
Bij Telenet ben IK er alvast door een islamitische verkoper ingeluisd die met een telebox verkocht onder het mom dat het een telecorder was. (hij verzekerde me dat ik alles kon opnemen én later verder bekijken!)Toen 299 euro! zonder installatiekosten voor digitale TV zei hij, alleen was het nog eens extra 50 euro het spul te "initializeren". Nog iets?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
De enige manier waarop ik dat zo duur zou inschatten is, moest je communicatie verlopen via Satelliet (peperduur) of dat dat via een gsm-protocol is gegaan (duur) en niet via een lokale provider. Omtrent verbindingen... daar scoort het draadloze sowieso slecht in. Optic Fiber kabels (maar ook nog veel gebruikte koperdraad in het www) kan je extra beschermen tegen storingen, afzwakkingen en interferentie, maar bij draadloze shit is het niet zo. Zelfs als je binnen de grens bent valt uw verbinding nog al vaak uit, maar als je telenet-dooske op enkele meters van uw laptop af is, is die zo vlug herstelt dat je het niet zal merken.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 1 september 2007 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar als ze dan de verbinding niet kunnen garanderen moeten ze evenmin elke poging tot nieuwe verbinding gaan aanrekenen. Ik plaats het hier trouwens om andere mensen te waarschuwen, indien mijn dochter dit had geweten hadden ze hun hotspot ding kunnen steken waar de zon niet schijnt hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
40 x 44 = 1760 euro. Die myspace van je dochter moet écht wel de moeite zijn als je in een weekendje weg je bezighoudt met 44 keer (44 keer ![]() Als je een gsm-formule hebt met een verbindingskost denk ik trouwens niet dat ze die 'aftrekken' omdat je 44 keer geprobeerd hebt dezelfde persoon te bellen maar de verbinding verbrak telkens... Maar veel succes met dit te proberen winnen.
![]() |