![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Nu kan ik me niet meer exact herinneren wat de weggeknipte bewoordingen waren, maar ik heb de draad wel zeer goed gevolgd en meen dat het wellicht wel een overtreding van de negationismewet kan geweest zijn, maar zeker geen negationisme. Er bestaat imho geen discussie over dat de moderatie, en zeker de eigenaar van dit forum, het volle recht heeft om elke uitlating die hem goeddunkt hier weg te knippen. Het forum is zijn eigendom en hij draagt er de verantwoordelijkheid voor. Daarover gaat deze draad dus niet. Mijn vraag aan de moderatie : kan u in gevallen als deze, waarin duidelijk geen negationisme aan de orde was en al helemaal geen intentie daartoe, niet beter knippen en er "geen overtreding van de negationismewet" aan toevoegen in plaats van "geen negationisme"? Op die manier zou de verantwoordelijkheid gelegd worden waar ze hoort (bij de negationismewet) en wordt vermeden dat de betreffende poster in een kwaad daglicht wordt gesteld. Met dank bij voorbaat. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 14 maart 2008 om 07:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat er stond was dat de kampen; Breitenau Duitsland werkkamp juni 1933 - maart 1934 ;Oranienburg Duitsland verzamelkamp maart 1933 - juli 1934 > 16; Osthofen Duitsland verzamelkamp maart 1933 - juli 1934;
Geen uitroeiingskampen maar deportatiekampen waren, daar deze voor 1942 reeds terug gesloten waren. Het was dus helemaal geen negationisme en volgens mijn raadsman,advocaat, zelfs geen overtreding van de negationismewet. Maar ja,....... Maar maak je er niet druk in, men laat hier enkel zien hoeveel men de draden echt leest voor men ingrijpt en tegelijk hoe bekwaam bepaalde mods dus zijn. Onthoud er enkel uit dat je niet mag reageren met de waarheid op de onzin van Feremans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar het zou imho zeer nuttig zijn als hij over een gefundeerd juridisch advies, zoals bv. dat van jouw advocaat, zou kunnen beschikken. Dat kan de toekomst van dit forum mee bepalen. Met mijn vraag wil ik drie zaken bereiken: 1. dat de verantwoordelijkheid voor het knippen gelegd wordt waar ze thuishoort: bij de negationismewet ipv bij de betreffende poster; 2. vermijden dat posters die duidelijk geen negationisten zijn, door zulk een ingreep wel met het odium van negationisme beladen worden; 3. voorkomen dat loos gescherm met negationisme een wapen wordt in de discussies. Ik meen dat iedereen - en zeker de kwaliteit van dit forum - daar beter van wordt. Citaat:
In elk geval zou het van zorgvuldigheid getuigen om de weggeknipte passage niet meteen als "negationisme" te bestempelen maar wel bv. als "een mogelijke overtreding van de negationismewet". Negationisme is in de huidige wetgeving een misdaad: daar ga je niet losjes mee om. Als je iemands uitspraken echt negationistisch wil noemen, dan moet dat imho terdege gefundeerd zijn. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 14 maart 2008 om 08:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En de reactie zal idd wel gekomen zijn nadat feremans is gaan bleiten dat hij het moest afgeven tegenover de geschiedenis, want mijn posting staat daarna zelfs nog letterlijk op dezelfde draad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mods? Hoe verklaren jullie deze groffe fout? Als de post van jantje negationisme was, dan ben ik een anarchist.
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 14 maart 2008 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij komt dat de joden door hun inteelt, veel hoge IQ in hun rangen tellen en dat had de VS ook nodig om zijn economie op gang te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat? Gaan we nu al janken omdat de mods het zekere voor het onzekere nemen?
Jezus, man. 't is maar een forumbericht, hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogal logisch dat de moderatie zo'n uitspraken modereert die negationistisch getint zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ge de eerste drie berichten gelezen had, dan hadt ge geweten. Plus dat ik precies schreef dat ze het volle recht hebben om het zekere voor het onzekere te nemen. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 14 maart 2008 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan zelfs bestraft worden tot het ontnemen van de burgerrechten van de aanstoker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet, de Joden trouwen binnen een kleine gemeenschap met elkaar, wat geen incest is, maar wat biologisch wel tot inteelt leid.
En inteelt leid tot een hoge IQ of tot een lager IQ, dit is zelfs wetenschappelijk onderzocht en vastgestelt. Heeft iets met de gene te maken. Laatst gewijzigd door Jantje : 14 maart 2008 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zinloos de moderatie te willen viseren. Slachtoffer worden van succes is niet evident. Zolang er tussen de lijntjes wordt gediscussieerd is er geen probleem. Elke mod reageert toch individueel, naar eigen perceptie, Enne, de mod ligt toch niet wakker van uw mening. Of dacht je van wel ? Laatst gewijzigd door Rudy : 14 maart 2008 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Niemand viseerd de moderatie. En ben geen slachtoffer van succes, maar van onwetendheid 3) Ik zat braaf tussen de lijntjes, er was dus helemaal geen ingrijpen nodig. 4) Dan nog moet ook hij/zij de wet naleven en geen mensen vals beschuldigen 5) Citaat:
|
||
![]() |
![]() |