![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Drinkt u graag alcohol? | |||
ja, zeker weten! |
![]() ![]() ![]() |
34 | 70,83% |
alleen bij gelegenheid |
![]() ![]() ![]() |
9 | 18,75% |
als ze er echt om smeken |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,17% |
ik ben geheelonthouder |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,25% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() eens zien hé.
oja, en WELKE?? ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 31 augustus 2007 om 00:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() ![]() ![]() maar om te beginnen blijf ik bij mijn LOKAAL bier: ![]() En qua jenevers: http://www.filliers.be/ (citroen) En wijnen: daar ben ik een geweldige barbaar naar't schijnt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van pils: stella artois, jupiler, heineken, ...
Van zwaarder bier: duvel, westmalle, karmeliet Witte Wijn: Californische of ook retsina Rode wijn: geen specifieke voorkeur Zwaardere dranken: whiskey, cognac, wodka Cocktails: mojito, cuba libre |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() op mijn verjaardag:
![]() ![]() (maar niet meer gedronken daarna, ik ben er naar op zoek) +wodka |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() enkel bier : palm, orval, leffe, duvel, kriek, westmalle, johannes, chladminger ( oostenrijks bierke), .....
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() Vooral bier. Liefst blonde of amber bieren van hoge gisting.
Ook soms eens rode wijn (tijdens en soms ook nog na het eten) of ne porto (voor eten). Digestieven: Whiskey, cognac (harden drank!), een calvadoske of ne bruine rum of bruine tequila... Ik drink ook ongeveer elke dag een fles spuitwater (1.5L) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Eenzaam maar niet minder trots.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoveel goeie biersoorten...
chimay blauw, rochefort 8°, affligem tripel, duvel, boerinneke, piraat, passendale, kwak, geuze (cantillon, boon, 3 fonteinen, ongefilterde girardin,...), bush beer, hommelbier, orval, jan van gent, enz...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Partijlid
|
![]() Ik naast mijnen lieterenalf spuitwater ook n'een lieterenalf kaffee of thee (donkere thee met een goeie wolk melk)...
Nie moeilijk da'k zo veel moe piesen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ik drink bijna al een jaar haast geen alcohol meer. Soms nog eens wodka of een goeie rode wijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Weinig pilsbieren kunnen tippen aan Stella Artois; ik zou er maar mee leren leven. ![]() Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 31 augustus 2007 om 01:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik drink alleen maar zoete likeuren zoals Passoa, Malibu, Pisang, Safari, Malibu en Vodka Red Bull. Pils drink ik écht nooit. Wel nen Grimbergen of nen Leffe op café met wat kaas of nootjes, maar da's dan ook het enige bier.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() jupilerke of maeske
zwaarder bieren: westvleteren en kasteelbier, gouden carolus trippel alst wat straffer mag bacardi cola wodka eristof limskaya met sweppes agrum
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wijn: blanc de blanc uit de GB aan 1,30 per fles
Bier: Cara pils In het zeldzame geval dat ik toch poen heb ga ik wel eens een sixpack leffe, hoegaarden of guinness halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (lijst niet alles inclusief)
Bier: Mahou, San Miguel, Corona (met limoen en tequila, als het kan), voor de rest uitzonderlijk eens iets Belgisch of, als ik in het buitenland ben, lokaal (onlangs nog Saku en A. Le Coq in Tallinn) Wijn: chardonnay, bij voorkeur uit Chili, Zuid-Afrika, Spanje &c., pinot gris, tokaj, Bulgaarse en Hongaarse wijnen, een Rioja, ... Mousserend: cava en lambrusco, soms eens champagne zelf (maar prijs/kwaliteit niet in verhouding volgens mij met cava en lambrusco) Aperitieven: Martini, Rum-Cola, Kir (Royal), porto Degustieven: cognac, amaretto Daarnaast: een hele variatie aan cocktails, tequila, rum, whiskey, wodka, jenever, absint, marc/grappa, brandy (metaxa, ...), ... &c&c&c.
Laatst gewijzigd door lombas : 31 augustus 2007 om 06:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Bier: Duvel, Kwak, Blonde Achel, Verboden Vrucht, Guiness, Potteloereke, Braven Apostel, Leffe Blond
Verder jenever, cognac en wodka, alsook wijn. Porto drink ik niemeer, daar heb ik eens het bewustzijn van verloren. ![]()
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 31 augustus 2007 om 06:57. |
![]() |
![]() |