![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
- Immens hoge belasing op de lonen; - het overschotje, zijn spaargeld, moet er nu ook aan geloven ! Hartelijk dank : - onbekwame politici; - geldstromen naar de Walen; - vuige beroepdoppers; - pochende leefloners; - profiterende illegalen; - "kansarme" moslim profiteurs. Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Zat er aan te komen. Vanaf het ogenblik dat men melding maakte van het grote spaarbedrag dat in België aanwezig was, vermoedde ik wel dat ze daar potentiële inkomsten in zagen.
Het is idd zo dat we eerst serieus belastingen betalen en op wat overblijft gaan ze nu ook nog (meer) heffen. Dus, mensen, niet meer sparen en als er niets meer is, op het OCMW gaan leven. Of alles bewaren in een kous?????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Ik begin er zo stillekesaan toch ook aan te denken om hier gene klop meer te doen. Wie niets heeft en niets doet leidt een onbezonnen leventje in dit land. Wie elke dag werkt zoals hij hoort te doen moet dat steeds meer en steeds langer doen. Wie niks doet moet maar bij enkele instanties gaan aankloppen en ze krijgen een huis voorgeschoteld waar ze gratis, of toch zo goed als, mogen in wonen. Elke maand staat er een aardig centje op de bankrekening en als ze nog even doordringen mogen ze zich elk jaar nog eens gratis een nieuwe kleerkast gaan aanschaffen in de C&A.
Maar de hardwerkende Vlaming die wordt weer eens afgestraft omdat hij wel voor zichzelf een goede toekomst wil uitbouwen. Afgestraft omdat deze weigert om niet op de kap van de samenleving te willen leven. En we gaan daar dan nog allemaal mee akkoord ook! Solidariteit is mooi, maar bij ons begint het als je alles eens op rijtje zet toch absurde vormen aan te nemen hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Predator, vanwaar heb je dat artikel?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Mosasaurus : 6 september 2007 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Den Ardennees vroeg :
Citaat:
"Den Herman" heeft enkele kopies van dit rode ... maar door de vlaamse roden niet eer gesteund voorstel ... in zijn werkruimte liggen ... Of dit voorstel wél goud uitvalt in dit : after-electoraal klimaat ? Klimaat : Al Gore was ook een bedrieger ... Droevige Groeten. Naschrift. De "banken" zijn al meerdere weken op de hoogte van dit "voor te stellen voorstel" én stellen het bijzonder weinig op prijs !
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Lap, en ik maar braaf iets opzij zetten met het gedacht "later zal er geen geld meer zijn voor pensioenen, mij gaan ze niet hebben..." Nu dit weer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() born2bewild stelde :
Citaat:
Een kilo goud, wél die was méér waard in : begin 1982 dan in : 2007. De plotse daling van de goudprijs in het jaar "2tobeduped", veroorzaakte toen : - de val van de regering; - de laatste belzieke devaluatie. Goud Groeten.
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Jphan217 stelde :
Citaat:
NIET vrijgesteld van die "dieven"-heffing. Droevige Groeten.
![]() |
![]() |
#12 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dus born2bewild heeft volkomen gelijk. P.S. Zilver is tegenwoordig nog goedkoper en interessanter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() geen goud, geen aandelen, wat moeten we dan beginnen, het gewoon gaan potverteren? Ik ga me alvast een home-cinema, een jacuzzi en een buitenzwembad aanschaffen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Is ook een van de voorstellen!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() http://www.tijd.be/nieuws/economie_f...asp?Id=3185444
P.S. : Minister van Financiën, Didier Reynders, heeft een explosief rapport van de Hoge Raad van Financiën ontvangen. In het rapport pleit de Hoge Raad ervoor de BTW te verhogen, sparen en beleggen meer te belasten, de personenbelasting op te trekken en milieubelastingen in te voeren. Hier leest u de volledige tekst. (pdf-bestand, 2,79 MB) ARGHHHHH!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door proxy2222 : 6 september 2007 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() en nergens, maar dan ook nergens wordt gepleit om de staat te ontvetten?
Tijd om de politiek eens uit te mesten, maar dat zal er wel niet van komen
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Proxy2222 stelde :
Citaat:
Kan je me dan even uitleggen : de - koersval van het goud; - van iets boven de 780/ounce naar 550/ounce; - in de maand maart van vorig jaar. Minus + 30% op één maand; dat doen zélfs "Real Software" noch "Option" het goud niet na ! Is goud nog wél een "veilig-paniek-kapitaal-vluchtmiddel". Ik, maar wie ben ik ..., geloof er niet in. Een grafiek van de goudprijs en de waarde van de Bel20, vertonen eigenlijk weinig verschillen (afwijkingen van elkaar). (grap !) Je gelooft eigenlijk wat je wil. Ik ben een een christene en jij een golden boy ! Zo je maar gelukkig bent ... (einde grap !) Beste Groeten. Naschrift. Met zilver oppassen ! Tijdens het zoeken naar ("bruikbare") oliereserves hebben de US of A enorme voorraden van beide gevonden. Irak is dus een "overbodig intermetzo".
![]() |