![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() verstrepen blijft kappen op het VB....
http://www.jurgenverstrepen.be/ Boukaert" ik ben blij dat de de ontbidning van het Vb is ingezet..." End Dedecker gaat pootjes geven aan de koning. DE PAARSE SCHIJNlijst toont zijn ware aard. Wel ik zal één ding zeggen. ik en mij familie zullen nooit op een lijst stemmen waar die paarse hypocrieten van LDD iets mee te maken hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() braaf, Ilfalco, braaf.
En huphup, terug in je hoekje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mag Verstrepen dat nu niet of wat? Het is allemaal goed als hij bij het VB zit en op de rest kapt, maar o wee als er kritiek komt op het VB dan staan ze allemaal recht, hoor. ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eriksson zag naar verluidt in hem al de nieuwe Hugo Schiltz.
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 12 juni 2007 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Boudewijn Boukaert weet niet goed meer wat hij zegt... Hij slaat wartaal uit en misspreekt zich.
Het is begrijpelijk gezien zijn recente familiale toestand.
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben niet erg vertrouwd met politiek maar ik vind het vreemd dat hij blijft kappen op het VB terwijl het dankzij het VB is dat hij al lang een zitje heeft. Dan stapt hij over van het VB naar LDD. Als hij een beetje principes in zich had dan had hij zijn zetel afgestaan toen hij naar LDD overging want tenslotte kiest de kiezer voor een partij en niet voor een persoon ook al krijgt hij/ zij een voorkeurstem. Je kan immers geen voorkeurstem krijgen zonder een partijstem terwijl het omgekeerde wel kan.
Bovendien lijkt het nu ook alsof het door hem is dat LDD een kleine overwinning mag noteren terwijl LDD gewoon een alternatief is voor de ontevreden blauwe kiezer. En ook gezien het VB een kleine winst boekte. Deze verkiezingen is er eentje van (persoonlijke) afrekeningen/ machtvertoon: Verstrepen kappen op het VB, (L)DD kappen op al de overige partijen waar hij als splijtzwam fungeerde, CD&V-NVA kappen op VLD en SPa en VB, MR kappen op PS, CDH kappen op CD&V, VB kappen op VLD en SPa en zo kan men nog een tijdje doorgaan... maar dat zal wel typisch zijn aan verkiezingen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Ochja, Verstrepen denkt van zichzelf dat hij het grootste politieke talent ooit is. Die man is veel te vol van zichzelf.
Laat hem gewoon zijn ding doen en in 2009 zien we wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Van mij mag Verstreppen zoveel kakken als hij wil. zolang hij zijn gat maar afkuist daarna....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() oeps....verkeerd gelezen.....
Maar het komt op hetzelfde neer. Hij mag zeveren over het VB zoveel hij wil. Links heeft hem nooit geloofd en vele VBers ook niet meer....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 12 juni 2007 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Je vergist je volledig. De bevolking verkiest wel degelijk vertegenwoordigers en geen partijen. In de grondwet wordt er trouwens geen woord gerept over de partijen. Uiteraard hebben de partijen met de tijd het systeem helemaal naar hun hand gedraaid maar dat is geen reden om hen daarbij te helpen. Wat jij suggereert zou de particratie nog meer versterken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geen voorkeurstem zonder dat je op een (partij)lijst staat. Wat nogal evident is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ik heb van verstrepen ENKEL kritiek gehoord op het VB. ik vraag me af waar dat zinvol voor is. Kirtiek op het VB komt er al uit heel de pc sekte.
Maar ja het is zoveel makkelijker dan kritiek op de correcten niet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beter luisteren. VOoral toen hij zélf in het vb zat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() tja de Verstrepen is er nog altijd niet goed van dat het VB zijn geldkraan heeft dichtgedraaid he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Bouckaert is altijd al mentaal gestoord geweest, dat is niets nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Dat is toch normaal. Hij wil zich distantiëren van het cordon met misschien het oog op een schoon postje in de toekomst. Trouwens, het kritiek geven heeft hij geleerd van de beste leerschool.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Wat voor een kalf is die Vera Dua
![]() "Ja, en ze hebben niets anders dan simpele oplossingen voor moeilijke problemen, zoals meneer Dedecker"... Dedecker vraagt: "Wat voor simpele oplossingen? Heb je daar een voorbeeld van? Kerncentrales openhouden?" -Tafel grinnikt even Vera Dua valt even in herhaling. Dedecker vraagt het opnieuw Vera Dua: "schei uit"
![]() |
#19 |
Burgemeester
|
![]() Verstrepen heeft dank zij het Belang al 3 jaar een riante wedde in het vlaams parlement, als hij nu eens eerlijk was en nu hij gekozen is in het belgisch parlement, zijn zitje in het vlaams parlement terug geeft aan de partij, dank zij welke hij dat zitje gekregen heeft,
doet hij dat niet, dan vind ik hem een schoelie, niet meer of minder, |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |