![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De bespreking van BHV is door de commissie uitgesteld voor een week.
Eens te meer zijn de Vlaamse politici van de zogenaamde democratische partijen plat op hun buik gaan liggen voor de Franstaligen. Er zullen nog meerdere weken volgen en ik geloof vast dat de Walen hun opgeeiste corridor zullen krijgen. Rode gaat eraan! Zijn wij een volk???? Laatst gewijzigd door Patrik : 10 september 2007 om 16:50. |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat was toch al langer voor volgende week gepland?
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het komt nu zelf niet meer op 3 weken aan.Het argument dat er nu niet "gediscussieerd" moet worden in kamercommissies terwijl feitelijk de regeringsvorming bezig is,is een geldig argument vind ik......
Nog tijd zat om het "uitsnijden van Rode",of andere "creatieve zaken" af te schieten.... ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() niets nieuws onder de zon, hadden we allang kunnen verwachten,
in 2009 geven we de CD&V een stamp onder hun broek, terug naar af, zeker weten |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Voor zover ik het weet niet. Want ge zoudt eens iets zien gebeuren als die commissie BHV bij hoogdringendheid zou bespreken. ONVERWIJLD! Het bericht op de VRT zegt duidelijk UITGESTELD. Laatst gewijzigd door Patrik : 10 september 2007 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is duidelijk nog altijd onverkort geldig! Onnodig Waalse politieke tegenstanders te hebben als men aan "onze" kant al probeert twijfel te zaaien ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Dus gingen ze ervan uit dat ze na 5 minuten politieke moed in een regering zouden stappen? Of was dat ook een lapsus?
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar ik heb er echt weining hoop op... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welke N-VA-er beweerde dit?
Citaat:
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Kan iemand me uitleggen hoe CD&V en N-VA nog geloofwaardig kunnen zijn? Ik snap er weinig meer van... 5 minuten politieke moed....nou dan kunnen we toch vaststellen dat beide partijen worden geleid door LAFAARDS...
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
zo is dat nu eenmaal e. politici zijn in weze laffe wezens.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Blokkertjes kunnen hier nu wel veel van hun teelballen maken, maar ze hebben dik ongelijk.
Eerstens zouden ze wel de eerlijkheid mogen hebben waarom de kommissie, Vlamingen inbegrepen, de oneindige goedheid hadden om de besprekingen uit te stellen tot volgende week dinsdag. Ik knip en plak uit de Standaard, en kleur wat rood: "Vanmiddag werd duidelijk dat de vergadering wordt uitgesteld tot volgende week dinsdag. Volgens de CD&V-woordvoerder gooien de fractiedagen van Ecolo en MR roet in het eten. Het is een traditie in de Kamer dat de werkzaamheden wijken voor de jaarlijkse fractievergaderingen van de verschillende partijen." In een andere draad, heb ik al gezegd dat het niet holderdebolder moet gaan voor mij. Waarom in eigen vlees snijden, eigen vlees de kartelgenoot Verkenner Van Rompui zijnde. Waarom de tegenstrevers de mogelijkheid geven om later te verklaren dat tradities die wederzijds respekt inhouden, over boord gegooid werden? Als de Walen dit als een overwinning zouden gaan zien (iets wat met die prietpraat van die Blokkertjes in dit forum men zou gaan denken), dan zal dit toch wel een pirrus-overwinning zijn. En zulk een houding voor de Blokkers in deze draad: nu al vergeten dank zij wie het was dat jullie een vertegenwoordiger hebben in de kwestuur ? Stank voor dank ja.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het kartel en de VLD zitten nog steeds in een onderhandelingssituatie en eenzijdig proberen door te drukken waarover onderhandeld wordt staat gelijk aan het opzeggen van het overleg. Dat staat voorlopig niet op het menu. Er is ook geen haast bij. Deze formatie heeft nog tijd genoeg om te stranden. Voor die corridor noch voor enig ander gepruts aan het grondgebied moet gevreesd worden want dat betekent politieke zelfmoord wat de onderhandelaars, zeker de verkenner die zelf uit de rand komt maar al te goed weten. Kwestie is de druk hoog te houden en dat doet men niet door defaitistisch gejammer. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een raddraaiierij. Gelukkig is het Vlaams Belang vandaag bevestigd als de enige geloofwaardige voorvechter van absolute Vlaamse onafhankelijkheid.
|
![]() |