![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Rudy Aernoudt is in franstalige middens heel populair omdat hij een "redelijke Vlaming" is ... de reden waarom hij zo redelijk overkomt is dat hij de franstalige verrtelt wat zij graag willen horen. Hij is om die reden niet weg te slagen van de studio's van de RTBf en RTL.
Laatst gewijzigd door Kaal : 11 september 2007 om 07:56. |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aernoudt is een kreatuur die door en met belgicistisch kapitaal de opdracht heeft gekregen om een anti-warande manifest te schrijven en daar hopeloos in mislukte...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 september 2007 om 09:30. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet wat ik zou doen, als ik wat van hun centen had...
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, laat Guy het maar doen!
|
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() laten doen? WAT doen? Ben zéér benieuwd naar de resultaten... Niet dat ik hem niet verttrouw he. Hij is zeker een goede kracht. Maar het resultaat zal niet alleen van hém afhangen he...
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, maar wel evenslecht... en net als bij Leterme, zal dat niet aan de boodschapper liggen, maar aan de boodschap : Vlaanderen pikt het niet meer!
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het Warandemanifest op zich was geen mislukking? Het krioelde van de fouten en de ondoordachte vergelijkingen (waarbij men opzettelijk factoren wegliet om het gewenste resultaat te verkrijgen).
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() En mijn logische vraag daarstraks was : waar zijn ze nu, de warandes? Hoe komt het dat we er niet van horen, nu hun "doel" zo dichtbij lijkt te zijn? Waar zijn ze met hun steun aan de voor hun zo belangrijke zaak? Ik voel me als Vlaming in de steek gelaten, wanneer ik aan hén denk... NU zou het moment zijn voor goede informatieverspreiding, maar blijkbaar hebben ze zich eens uitgesproken, en dat was dat...
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de redacties van Knack en andere tsjevenblaadjes.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Rudy Aernoudt geeft oa ook les op de Hogeschool Gent. Ik zou de man volgend jaar zelfs kunnen hebben als docent, gelukkig betreft het een keuzevak ivm de internationale werking, dus ligt het wel voor de hand dat ik niet geneigd ben om bij die man een vak te gaan volgen.
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Lees wat hij deze week in Humo schrijft over de kostprijs voor Vlaanderen van een scheiding en elke discussie stopt.
En.. hij is niet de enige. |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou de discussie moeten stoppen? En wie kan ons zwart op wit bewijzend dat wat Aernoudt zegt wel de waarheid is? En confronterende discussies zijn vaak heel interessant en leiden tot nieuwe inzichten. Ook bij Aernoudt...
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarde merknaam België : 450 miljard Dollar Waarde merknaam Vlaanderen : NUL !
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zal wel een beter overzicht hebben dan Vlamingen die Wallonië enkel kennen via de pers en vol vooroordelen zitten. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, het is er zo ééntje die studenten durft te buizen op basis van hun politieke overtuiging.
#19 |
Minister-President
|
![]() Wie kent Vlaamse streekbieren? Niemand
Enkel Belgian beer |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou een Vlaming vol vooroordelen zitten? Ik ben overtuigd Vlaamsgezind, maar heb geen enkel vooroordeel tegenover de Waal. Dus, wat bazelt u daar toch op los? |
|
![]() |