![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Redactie
|
![]() In de nacht van donderdag op vrijdag 21 september werden de gevels van het secretariaat van de Vlaamse Volksbeweging (VVB,Passendalestraat Berchem) door onbekenden beklad en beschadigd.
Lees verder...
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
<< De Vlaamse Volksbeweging betreurt dat de jongste weken meer en meer wordt vastgesteld dat het communautaire debat niet met argumenten wordt gevoerd. >> Hoe kan iemand nu betreuren dat iets wordt vastgesteld ??? Wellicht bedoelden ze daar bij het VVB : we stellen vast èn betreuren dat ... Zou het VVB niet eens een cursus 'Nederlands Voor Gevorderden' moeten organiseren ? Geldt dat voor �*lle deelnemers aan dat communautaire debat, of enkel voor de 'anti-separatisten' ? Laatst gewijzigd door djimi : 27 september 2007 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() komkom Jazeker,
ok, iedereen heeft dat wel eens meegemaakt , in word beetje knippen en plakken in je tekst ... en de verkeerde zin blijft staan maar voor een persmededeling lees je (of nog liever laat je) je definitieve tekst toch eens nalezen hé ... alsof ze zelf niet weten dat er bij hun politieke tegenstanders nitwits zitten die spijkers op laag water zullen zoeken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af wat de reactie van de spijkerzoekers hier geweest zou zijn indien de kop van het artikel had geluid: "Secretariaat B-Plus door onbekenden beklad"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben er zelfs meerdere.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On topic: ik snap niet waarom sommigen hun heil zoeken in het vernielen/bekladden van andermans eigendom?
Is het nu zo moeilijk om daar met je fikken af te blijven?
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, het lijkt me voor bepaalde vaderlandslievenden onmogelijk te zijn om de hond NIET te slaan als ze zich erdoor bedreigd voelen, of als de remmen het onder abnormale druk begeven. Al goed dat het kantoor van de VVB maar een gewoon gebouw is en geen IJzertoren.
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die zin is inhoudelijk en grammaticaal perfect in orde. Men kan wel degelijk iets betreuren dat wordt vastgesteld. U zou beter wat meer aandacht besteden aan uw Nederlandse taal, Dhimmie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken mijn Nederlandse taal beter dan u denkt, en het is djimi, zelfs voor u, Herr Oberst. Laatst gewijzigd door djimi : 28 september 2007 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() intuitief zou ik Oberst gelijk geven, maar ik dacht dat gij leerkracht waart, Jimmy?
![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 28 september 2007 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() ontopic: we zullen die daders maar eens moeten vandaliseren. Maar ze zijn natuurlijk zo laf om het anoniem te doen.
|
![]() |
![]() |