![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hirsi Ali terug in Nederland
Bron: ANP ![]() Volgens de ingewijden wil Nederland niet langer opdraaien voor de beveiligingskosten in de VS. De Amerikanen zouden weigeren de bescherming over te nemen.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee nee nee! Uitzetten! Nu![/onbeschaamd ongenuanceerd, dat mag van haar]
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil haar ticket richting Verweggistan nog wel voor haar betalen! Enkelreis welteverstaan.
![]() |
#4 |
|
![]() Dit gaat (opnieuw) gedonder geven; uitzetten vind ik fout, want zelfs degene die haar gaat (proberen te) vermoorden zal niet worden uitgezet.
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() zet die ook uit e. en als het een autochtoon is,steek hem dan levenslang in de gevangenis.
![]() |
#6 | |
|
![]() door de Belgische staatsveiligheid zou ik alleszins niet willen beschermd worden
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 1 oktober 2007 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent dan ook niet staatsgevaarlijk.
![]() |
#8 |
|
![]() Den Ardennees ben jij voor een vlaamse onafhankelijkheid? Ja toch... staatgevaarlijk dus dan eh.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 1 oktober 2007 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Mss haar verplichten (gratis) een burka aan te trekken... Dan is toch onherkanbaar en veilig...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik heb haar gemist. Blij dat ze terug is in de Nederlanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. De meeste Islamitische vrouwen kan je eerder vergelijken met die "meiden van hallal" uit die show waar Teeuwen het laatst in voorkwam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Nou, wat een mooi vrouwtje. Jullie weten toch wel dat die club waar ze bij zit in Amerika er zo eentje is die massavernietigingswapens en dat soort verhalen verzint om landjes die hun olie in euro's verkopen binnen te mogen vallen? Dat zijn geen schone handen...
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ze komt terug omdat de Nederlandse staat haar beveiliging in Amerika niet meer wil betalen en de Amerikaanse regering het niet over wil nemen, daarom word ze nu weer in Nederland door de Nederlandse staat beveiligd.
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Kern van de zaak blijft : dat haar leven bedreigd wordt door allahtonen, volgelingen van de religie van de 'vrede en en verdraagzaamheid'.
Toch wel vreselijk die doodsbedreigingen van zodra die verdraagzame religie en cultuur tegen het licht gehouden wordt. Dat de linkse, progressieve kerk dergelijke doodsbedreigingen als doodnormaal beschouwt verwondert mij niet. Ik aanvaard het evenwel niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat zou het leven simpel zijn indien het alleen maar islamieten waren die waanzinnig moorden en dan uitsluitend tegen niet-islamieten. Maar wat wil het geval ? Krankjorumme islamieten moorden bij voorkeur andere islamieten uit.. zoals niet-islamietische waanzinmoordenaars het meestal ook op hun geloofsgenoten gemunt hebben.. De echte vraag in deze kwestie is gewoon moet Hirschi van al diegenen die bedreigd worden extra- beveiligd worden ? Worden de vluchtelingen in Darfur bv. ook niet extra-beveiligd ? Of de bewoners van Zuid Libanon tegen de rondslingerende Israëlische "made in Sweden" fractiebommen ? Misschien moeten de VN wel een bepaald gebied in de wereld tot "beveiligde zone" uitroepen en deze zwaar bewaken tegen mogelijke politieke, religieuze en racistische moordenaars - kosten te dragen door diegenen die zich ondanks alles nog "veilig" voelen... je zou je voor minder "onveilig" gaan voelen.
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ik het reeds stelde, de linkse kerk vindt die doodsbedreigingen DOODNORMAAL. Getuige de reactie van Handclapping. Waarom maken ze eigenlijk zoveel drukte om HVT als ze het toch DOODNORMAAL vinden dat islamcritici bedreigd, geïntimideerd, ineengeslagen en vermoord worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Verdorie zeg, dacht ik dat het om die Noorse klotegroep ging.
* kruipt weer van onder tafel en haalt oorstopjes uit
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
geweld van de islamietische terreur, de extreem linkse Baader-Meinhof terreur, de zionistische terreur enz.. Ik maak dat verschil niet! Ik zou overigens het budget van sommige aanzienlijken en rijken niet willen kennen dat aan body-guards wordt uitgegeven om zichzelf en hun familie te beschermen tegen allerhande soorten van krankzinnigen en mafiosi. Een tijdje geleden (het proces is nog aan de gang dacht ik) werden er in Amsterdam mensen op straat afgeknald dat het lust was - maar ja als de moordenaars "slechts" gangsters zijn en bovendien niet-islamietische gangsters, dan zal het wel in orde zijn zeker ? Een moord is pas een erge moord als het motief duidelijk in de Koran gezocht kan worden. De verwijzing naar het oude testament om een paar miljoen mensen uit hun land te jagen is iets helemaal anders waarschijnlijk ! Ik kan U gerust zeggen dat ikzelf de profeet Mohammed herhaaldelijk tegenover Moslims redelijk beledigde en dat ik me nog altijd veilig voel, alhoewel mijn naaste buur van irakese nationaliteit is. De man is zijn land ontvlucht, niet vanwege het feit dat hij moslim is, maar toch vanwege het feit dat hij zich niet veilig voelde vanwege de aanwezigheid van fundamentalistische fanatici. Wat is er nu zo erg aanhet moslim-zijn? Je mag 4 vrouwen hebben en als je al eens een pilsje drinkt of een boterham met hesp eet, dan neem je dat rechtstreeks met Allah op bij je 5de gebed en die vergeeft je alles ... Allah is de grootste en diegene met het meeste erbarmen.
![]() |