![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.ft.com/cms/s/0/375dde06-7...nclick_check=1 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeger begonnen " ze " een oorlog ergens. Vandaag laten " ze " een ziekte los. Harde realiteit, of zwakzinnige complottheorie ? Ik vind het zo een gek idee nog niet. Hoe moeilijker te geloven, hoe geloofwaardiger. Laatst gewijzigd door zondebok : 26 juli 2009 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik las ergens dat de pharmaindustrie meer verdient als de auto- en wapenindustrieën samen. Klopt daar wat van? Of er zitten een paar heel vieze ventjes aan de top bij de pharmaco's die samen met de CIA effectief "for the sake of the economy" wat rotzooi laten vliegen.. Of toch gewoon deplorabele toestanden in varkenskwekerijen? Dankzij de goede vrienden van de media zullen we vrijwel nooit het fijne van iets weten.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was er ook ingetrapt naar aanleiding van de eerste statistieken uit Mexico die de mortaliteit sterk overdreven. Als er ooit eens een echt gevaarlijke ziekte de ronde doet zal de waakzaamheid van de mensen verlaagd zijn door dit soort van 'commerciële' epidemieën. Zo onschuldig is het dus allemaal niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |