![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moeten homosexuele mannen die uit opportunisme trouwen met een vrouw om voor een nageslacht te zorgen, en daarna scheiden, zwaar gestraft worden?
En hoe moeten ze gestraft worden? Moeten ze een financiële schadevergoeding geven? Moeten ze verbannen worden? Wat met hun kinderen? Die hebben kans het homo-gen geërfd te hebben en zouden dus later dezelfde misdaad kunnen begaan.
Laatst gewijzigd door C2C : 30 september 2007 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit een grap?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Aangezien het huwelijk in feite een contract is tussen twee partijen, moet dat inderdaad kunnen al naar gelang de voorwaarden die zijn gespecifieerd in het huwelijkscontract.
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
En als zij daarna scheiden, moeten ze zwaar gestraft worden omdat bleek dat zij uit opportunisme, als homo, trouwden met een hetero-vrouw. Als blijkt dat die vrouw lesbisch is, moet ook zij gestraft worden, ook al bleek haar man -nadien- homo, omdat het haar intensie was met een hetero-man te trouwen. Ochja, de lesbische vrouwen die uit opportunisme trouwen met een man moeten ook gesteriliseerd worden. Stel je voor dat het lesbo-gen aan de zonen doorgegeven wordt. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ik vrees dat ie het meent. C2C, laat mensen hun eigen gevoelsleven eens leven, daar hebben ze jou of de overheid niet bij nodig.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zulke gruwelijke martelingen zijn zelfs in China verboden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als je moet geloven dat je "geboren wordt" als homo dan moet je ook geloven in een gen als deze... Of vind je homoseksualiteit een keuze?
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die foto van Bentje werk op uw zenuwen, precies... Overigens, homo-zijn is niet echt een misdaad, het is een wandaad. Laatst gewijzigd door sn00py : 1 oktober 2007 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die heeft me nogal 'n haakneus zeg. daar kunt ge een bietenveld mee omploegen. maar zijne vriend is wel ne knappe gast vind ik. die kan mij krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet je, jongetje... Ik kan je hier ook proberen door het slijk te halen, je opent er zelfs topics voor, maar ik hou me niet bezig met puberiaal gedrag. Waarom jij mensen probeert onderuit te halen lijkt me logisch. Door anderen onderuit te halen voel je je misschien wat beter met je miezerig zelfbeeld, en ik heb er dan ook geen problemen mee, enkel medelijden. Maar vergeet niet, dat ik me wél gelukkig voel, ondanks wat jij hier reeds in verschillende topics over me zei, want jij kan me niet klein krijgen, ik laat me niet verlagen, dus blijf maar hangen in je bekrompen wereldje, geniet ervan... Jammer genoeg zal je nooit de intelligentie kunnen opwekken om verder te geraken... edit: Oh, trouwens, als je denkt het nodig te vinden mijn vrouw te beledigen omdat je voelt dat je mij niet aankan, ga gerust verder, je hebt niet eens de mannelijkheid om haar, laat staan mij, te kwetsen.
Laatst gewijzigd door bentje : 1 oktober 2007 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Of misschien denk je wel dat het ietsje gecompliceerder in elkaar zit met hoopjes genen die direct danwel indirect samen met de omgeving invloed hebben op al dan niet homo zijn / homoseksueel gedrag vertonen.
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |