![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Er wordt gestolen,ingebroken,afgetuigd,gevochten bij de vleet,alleen in mijn appartementsgebouw komt er wel wekelijks iemand over de vloer met slechte bedoelingen.Vandalisme en het groeit maar en wordt met de dag erger,de politie weet niet meer van hout pijlen te maken.
De daders weten eigenlijk ook niet wat hun overkomt,binnen en buiten binnen het half uur op een politie bureau. Kan er geen burgerwacht opgericht worden mits enige opleiding?(niet dat het veel zal helpen,gewoon preventie).Gepensioneerden genoeg de dag van vandaag die iets willen doen.Kunnen zij niet een oogje in het zeil houden?Velen slapen slecht s'nachts,in plaats van uren voor de tv te zitten,kunnen zij niet meehelpen met beperkte bevoegdheden?Ik denk dat voor velen een nieuwe uitdaging inzit.Tuurlijk is niet iedereen daar voor capabel,maar wat wordt het anders? Laatst gewijzigd door fabianen : 1 december 2008 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Linkeroever ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() een Burgerwacht zou wel opgepakt worden , dit is belgium afterall
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Nu,politie-daders=15-0(hypothetisch),daders aan kop in het klassement.(ze spreken daar al over contracten hoor,de beste plaatsen voor in te breken,aan de beste boeven.
Met burgerwacht 14-0?Wat denk je?Als ze geen gevangenissen bijbouwen,ok komen ze weer vrij,en gsm'n naar hun thuisland wat voor een paradijs het hier wel is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Kunnen ze daarvoor niet van die bomma'kes inschakelen die de godganse dag met ne verzuurde smoel door hun venster staan te kijken?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verboden in België. Ze beroepen zich daarvoor op de wet van privé-milities daarvoor.
Toen wij een aantal jaren terug aan consortiumbewaking deden, was er ook een hoop miserie om dat goedgekeurd te krijgen. Maar niets of niemand houdt u tegen heel de nacht voor uw raam te zitten met een verrekijker (liefst nachtkijker als het heel donker is) om alles te rapporteren wat u niet koosjer lijkt. Laatst gewijzigd door Duupje : 1 december 2008 om 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Wordt het geen tijd dat de heren van justitie eens een jaar op stage gaan,mee op interventie,mee de nacht doen,zodat ze eens in praktijk zien wat voor een leed ze aanrichten,als ze weer een crimineel vrijspreken?
Dokters gaan toch ook jaren op stage! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 december 2008 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() schaf de islam religie af en ook het gepamper ervan ... mischien zal men dan wel wat meer verdraagzaamheid vinden op deze wereld
![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 1 december 2008 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 december 2008 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik lach gewoon uw totaal off-topic post uit.
Blijkbaar kan er geen enkele draad vrij blijven van het nodige islam gezwam van een aantal rechtse rakkers.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 december 2008 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() De overheid schiet schromelijk te kort om de veiligheid in de grote steden te garanderen. Het is dus de hoogste tijd dat ze dat wél doet, of dat ze privé-initiatieven toelaat die die taak van haar overnemen. Burgers wettelijk toestaan hun eigen leven, eigendom en bezit te verdedigen - ook gewapenderhand - zou al een goede eerste stap zijn.
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik ben niet rechts bijzonder persoonlijk van je ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 1 december 2008 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mag ik u dan vanaf nu links noemen?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 december 2008 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waar trekt ge de grens bij bezit ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 december 2008 om 21:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben voor humaniteit tegen halal tegen onderdrukking van vrouwen en voor vrijheid en gelijke rechten... tralala...ik hou van vegie eten en ik hou van dieren....ik hou niet van regeltjes opgelegd door de pocos om hun volgelingen van mo de pedo krijgsheer te pamperen .... ![]() ik ben ...mezelf yeah ! ![]() |
|
![]() |
![]() |