![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Stefaan Boeve opnieuw naar Iran om auto op te halen
BRUSSEL - Stefaan Boeve, de Belg die medio augustus ontvoerd werd in Iran en medio september vrijkwam, is samen met zijn Antwerpse reisgezellin opnieuw naar Iran getrokken. Ze hebben er vorige week hun terreinwagen opgehaald waarin ze beschoten werden tijdens de ontvoering. Dat heeft Radio 2 Oost-Vlaanderen donderdag bericht en het nieuws is bevestigd door de Federale Overheidsdienst (FOD) Buitenlandse Zaken. De twee zijn intussen op weg naar huis en zouden momenteel in Turkije zijn. 'Stefaan Boeve heeft onze dienst bijstand aan Belgen in het buitenland vooraf op de hoogte gebracht van zijn nieuwe vertrek naar Iran', zegt woordvoerder Marc Michielsen van Buitenlandse Zaken. 'Wij hebben akte genomen van die intentie. We hebben het niet aangeraden, maar ook niet sterk afgeraden'. Volgens Michielsen stond de wagen niet in een gebied dat door Buitenlandse Zaken wordt afgeraden voor toeristen wegens te gevaarlijk. Het grensgebied tussen Iran en Pakistan waar Boeve en zijn reisgezellin werden ontvoerd, is zo’n gebied. De wagen stond op een terrein van de Belgische ambassade in Teheran, en de weg tussen de Iraanse hoofdstad en de Turkse grens geldt wel als veilig, aldus de woordvoerder. Stefaan Boeve en Carla Van den Eeckhout werden op zondag 12 augustus ontvoerd. Een bende drugssmokkelaars hield hen vast. De vrouw kwam na enkele dagen vrij, maar Boeve bleef 5 weken lang in handen van zijn gijzelnemers. Hij werd op vrijdag 14 september vrijgelaten. Minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht ging hem persoonlijk ophalen in Teheran. svh (belga) http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF18102007_045 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het is toch logisch dat men hem de kosten van al die démarches laat betalen, die er zijn geweest om hem vrij te krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() dat vind ik ook
en de gucht kan zijn eigen reis betalen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Warom moet de gucht zen eigen reis betalen?
Hij was daar in functie eh? das op kosten van de firma (overheid dus in dit geval) Als gij later in een bedrijf werkt, en ze vragen je om naar NY iets te gaan regelen..dan moet jij toch ook u vliegtuigticket zelf betalen? ![]()
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ga over 2 weken naar NY. Maar dat is dan wel om iets nuttigs te doen. Het is heus niet nodig dat de helft van De Guchts kabinet naar iran vliegt om ginder de zot van berlare op te pikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() In geval van opnieuw een ontvoering hoop ik dat ze De Gucht ook meenemen, dat zijn dan 2 zotten minder. ![]() Die grond in Berlare, daar moet iets in zitten dat niet al te gezond is. ![]()
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 27 oktober 2007 om 02:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() idd, vind ik ook.
![]() |
#9 |
|
![]() Toen ik de titel las, dacht ik dat het ging over De Gucht.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
slechte grond ginder, dat Donkmeer doet die streek geen goed
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beschoten auto ophalen in Iran. In Spanje worden zelfs onbeschadigde auto's vaak achtergelaten als de bestuurder tijdens zijn reis iets overkomt.
Iran is ver van huis. De reis is dus niet alleen gevaarlijk maar ook lang. Is een verminkte auto al dat reisgeld nog waard, of zou er iets anders zo interessant zijn aan die wagen?
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zou zo iemand nu eigenlijk een reisbijstandsverzekering afsluiten ? ![]() lol, hij heeft groot gelijk, je bent nu eenmaal slechts één keer jong en zot ... en hij lijkt zelfs al niet al te jong meer ... Laatst gewijzigd door Anna List : 31 oktober 2007 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is hij al terug? of moet karel de klucht hem nog eens gaan halen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 november 2007 om 06:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Een auto ophalen en die transporteren naar Belgie. Zeker omdat hij al beschadigd is: is dit wel rendabel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niks tegen mensen die het avontuur zoeken. Alleen wens ik er zelf niet voor mee te moeten opdraaien. Dan zoek ik zelf wel mijn eigen "avontuur" met mijn uitgespaarde belastingcenten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2007 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als het aan hen zelf lag, ik ben er zeker van dat ze waarschijnlijk wel hadden willen blijven na hun/zijn vrijlating, maar de camera's in België draaiden al. |
|
![]() |
![]() |