![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: wijzerzin of tegenwijzerzin? | |||
wjizerzin |
![]() ![]() ![]() |
17 | 85,00% |
tegenwijzerzin |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://info.break.com/static/live/v1...ain/brain.html
Zie je het figuurtje wijzerzin of tegenwijzerzin draaien? Bij mij is het wijzerzin, maar als ik me hard genoeg concentreer lukt het mij ook om het andersom te laten draaien. veel plezier Laatst gewijzigd door KrisKras : 16 oktober 2007 om 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Naar beide.
![]() Maar 't wisselt af. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Dit heeft niets met linker- of rechter-hersenhelft dominantie te maken.
Wie de volledige uitleg wil lezen moet maar eens de forumquiz doorpluizen.
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Nu blijft 't persies tegenwijzerzin gaan, hoewel tejust het 2 minuten met de klok mee heeft zitten draaien..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Alhoewel dit vaak verkocht wordt als een manier om de zien welke hersenhelft dominant is, is dit niet het geval. Het is een optische illusie. Eigenlijk maakt de danseres geen volledige draai, maar beweegt ze als een slinger.
De danseres verandert van richting elke halve draai. Wanneer het opwaartse been bijna de kant van de tekening raakt, verandert het van richting. Waarom merken we dit dan niet op? Eens ons brein heeft 'beslist' in welke richting de danseres draait, heeft het de neiging om bij die beslissing te blijven. Om de truuk door te hebben volstaat het om te focussen op de voet van het opwaartse been. Mannen hebben het daar waarschijnlijk wat moeilijker mee, want zij zullen eerder op het bovenlichaam focussen.
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (ps: wedden dat het met Poser gemaakt is ![]() Laatst gewijzigd door KrisKras : 17 oktober 2007 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dit is een figuur die al jaren op het internet circuleert. Waarom er plots "linker of rechterhelft" van de hersens bij betrokken wordt is mij een raadsel. Ik heb die meid al vaak van kant veranderd sinds ik ze gezien heb terwijl ze nog steeds lekker naakt rond aan het draaien was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij mij gaat ze steeds in wijzerzin
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik zie het enkel in wijzerzin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik zette het een tweede keer op, en nu is het tegenwijzerszin
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je laat dat ding draaien zoals je zelf wilt
je kijkt er den eerste keer naar en het draait, laat ons zeggen, tegenwz. je kijkt er van weg je beeldt je nu even een wijzerz. beweging in je kijkt terug en nu draait het wijzerz. ![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK ben in alle lichamelijke aspecten links.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben lichamelijk in alle aspecten rechts behalve in schieten en dragen (en dat schieten is dan wel schieten met een geweer en niet het gevolg van het linkse dragen eh grapjassen)
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belangrijke nuance inzake links/rechts op dit forum!
On topic: ik denk wijzerzin. Ik concentreer mij op rechterhand of rechtervoet en deze lijken mij altijd naar rechts te draaien. Schoon silhouet trouwens.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 17 oktober 2007 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede ![]() IK ben in alle lichamelijke aspecten links. Dat figuurtje draait dus met de wijzers van de klok mee!
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bedoelde ik ja.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is voor velen op dit forum de ideale vrouw: ze draait zoals u het maar wilt.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 oktober 2007 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Ik mag doen wat ik wil, ze blijft met de klok meedraaien.
Laatst gewijzigd door Ovidius : 17 oktober 2007 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beide kanten, als je je concentreerd en enkel naar de benen kijkt kun je op den duur bijna constant veranderen van richting.
![]() |
![]() |