![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik volg enkele amerikaanse 'topseries' en die staan me verschrikkelijk erg aan!
![]() Maar aangezien deze series pas laat of in sommige gevallen nooit tot in Europa geraken zou ik graag wat raad willen weten van enkele goeie series bij voorkeur nog niet hier op tv getoond wat die heb ik al goed/af-gekeurd. Momenteel volg ik Lost, Prison Break, Las Vegas, Numb3rs (een voorbeeld van een serie die verschrikkelijk laat hier is gekomen). Mijn voorkeur gaat uit naar one story series, maar is wel geen verplichting want Las Vegas is dit ook niet echt en toch schitterend! ![]() ![]() Weet er iemand een goeie onontdekte serie of een goeie site waar ik meer info daarover kan vinden? ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 1 oktober 2007 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Battlestar Galactica
voldoet aan uw one story serie. En is veruit een van de beste dingen op tv de laatste jaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Momenteel heb ik dit al, kent iemand één of meerdere van die series?
edit: die twee laatste zijn al geschrapt, we gaan die andere twee eens testen eh! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 1 oktober 2007 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 'nieuwe' Galactica faalt af en toe in de afwerking, vind ik. Op sommige momenten is het zelfs moeilijk voor te stellen dat die een kwarteeuw n�* de oorspronkelijke serie gemaakt is. Om een voorbeeld te noemen: in de nieuwe reeks gaat men totaal aan het gegeven voorbij dat men sedert eind jaren zeventig dingen als de GSM uitgevonden heeft, aangezien men op de op de commandobrug van de Galactica blijkbaar nog altijd met elkaar communiceert door middel van een ouderwetse telefoon. Het zijn misschien details, maar soms lijkt men toch wat over het hoofd gezien te hebben de technologische ontwikkelingen die men in de 'echte' wereld doorgemaakt heeft ook in de serie te implementeren. En dat in een fantasiewereld waar men sneller dan het licht kan reizen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens hebben ze het handig opgelost: hard wire communications kunnen niet worden opgevangen door de cylons ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Heel Six Feet Under. Ik heb pas zelf onlangs de volledige 5 seizoenen bekeken. Beste allerlaatste aflevering voor een serie ooit gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Ik kijk zelden TV de laatste jaren, alhoewel ik moet toegeven dat enkele HBO-series bij mij erg in de smaak vielen. HBO huisvest onder andere ook The Sopranos, Six Feet Under, Ali G...
Om zeker eens te huren/kopen: Carnivale |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen tijd voor films, tv, dvd en andere prularia
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 1 oktober 2007 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The 4400... ook héél goed!
![]() |
#10 | |
|
![]() te druk bezig met politics
politics.be = combinatie van actie, drama, romantiek, erotiek, en vooral komedie. Het enige wat nog mankeert is horror ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() 24
Laatst gewijzigd door backfire! : 1 oktober 2007 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Staan mooie series tussen. Kent er iemand nog een tv station met deftige series, of toch alleszins met series? Ik heb al FOX, ABC nu ook HBO... Nog andere?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() surf naar hun site, je kunt daar de programma's volgen...
Laatst gewijzigd door Trajanu$ : 1 oktober 2007 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() ge surft dus naar de website en ge ziet dat ze bestaan...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |