![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ik vraag me af,
vlak voordat een trein vertrekt, zie je de conducteur een sleuteltje steken in een kastje op een paal die op het perron staat... waarom doet die da? ne serieus, wat is dat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mss om een signaal te geven aan het station dat hij vertrokken is.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() dat is dan wreed pre-historisch.
tegenwoordig gaat toch alles automatisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Hier zie ik dat nooit...
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Mss eens vragen aan eentje...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waarom begint, als de trein remmend het station binnenrijdt, de meerderheid van de passagiers met een onweerstaanbare drang mee in de richting van de trein te wandelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Awel, ge moet er eens eentje aan de praat houden nadat hij het sleuteltje heeft omgedraaid...
Altijd leuk om ze dan die wegrijdende trein te zien nahollen... (er staat dan maar één deur meer open)
![]() |
#9 |
|
![]() Omdat zowel het afdak als de bankjes een eind voor het einde van het perron ophouden, er hier al teveel mensen staan en ik er toch voorin weer uit moet zodat ik misschien net een aansluiting eerder heb. Op die andere stations doe ik dat niet.
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() die kuddegeest gaat ooit nog zorgen dat we met zijn allen op een keer argeloos een ravijn in gaan lopen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de richting van of in de tegenrichting. Uit mijn serieus minder gekoesterde verleden van treingebruiker heb ik onthouden dat een trein dus nooit eens stopt op dezelfde plaats. Dus op de trein zelf al zorgen dat je dicht bij de trappen bent, kan je connectie met een andere trein redden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet trouwens zeggen dat het in het stationnetje van mijn vroegere gemeente ook zo was. Die trein stopte altijd een flink eind voor het station. Dus iedereen al op weg in de richting dat de trein rijdt en tegen dat het ding begint te remmen vliegen er koppen tegen deurtjes en probeert iedereen zich vast te houden aan wat dan ook. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Je moet er maar eens op letten. Probeer in een middelmatig tot groot station, daar waar je zit/staat te wachten, naar voor te stappen en te blijven staan. Pas dan valt het op dat de mensen met z'n allen de richting van de trein meewandelen voor die tot stiltstand komt.
(Alstie echt bijna stilstaat, pas dan gaan ze naar de deur die het dichts bij hen staat, maar daar gaat het nu niet over) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
<--En mijn locatie wordt wel enigzins weggegeven door mijn locatie<-- ![]()
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 9 oktober 2007 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als de conducteur een sleuteltje in dat ding steekt, duurt het exact 15 seconden voor het licht voor de trein op groen springt (tenzij er een andere trein in de weg staat, uiteraard). |
|
![]() |
![]() |