![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Henk's kont kussen
Citaat:
http://nl.youtube.com/watch?v=fDp7pkEcJVQ ![]() Laatst gewijzigd door Winterhamer : 18 november 2007 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() moest nu nog iedereen beseffen dat ik HENK ben 't zou wat zijn
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allee dan, laat uw broek zakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Ik zat vroeger op school naast een meisje die getuige van Jehova was, dat was ook niks anders dan circulaire logica.
Maar ze was wel gelukkig, dat is het voornaamste dan...
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik blijk één van de weinige mensen te zijn die enorm veel respect voor de Getuigen heeft.
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Ze was mijn beste vriendin
![]() En ik bewonderde dat ze als 18-jarig meisje al van deur tot deur ging om mensen te proberen overtuigen dat ze de Bijbel letterlijk moesten nemen. Maar wij hadden een totaal andere mening over al die zaken natuurlijk. Dat stond onze vriendschap echter niet in de weg, er zijn nog andere dingen dan geloof he. Ik heb niks tegen getuigen, alleen dat blind geloof vind ik een beetje ver gaan. Ik denk dat het nu wel voor jeugdige getuigen moeilijk moet zijn. Dat meisje bvb. had veel moeite met relaties omdat ze geen seksuele betrekkingen voor het huwelijk mocht hebben. Dat is iets dat onder de jongeren van nu echt ondenkbaar is.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo?
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() Ik beweer niet dat er geen uitzonderingen zijn op de regel maar tegenwoordig is de drempel naar seks niet zo hoog meer. Ik denk niet dat veel jongeren van nu gaan trouwen, laat staan dat ze geen lichamelijke intimiteit zouden hebben met elkaar voor dat punt in hun leven.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hun liefjes vinden ze ook op die scholen, en de grootste invloed komt van hun vrienden en vriendinnen op die scholen.
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() zijn jullie nu niet van het onderwerp aan het afwijken? Het kan best zijn dat strenge katholieke scholen beter zijn voor de opvoeding van uw kinderen. Maar dat maakt hun bullshit misschien nuttig, maar absoluut niet WAAR. Het is afschrikwekkend hoeveel mensen niet in staat zijn om nuttig en waarheid van elkaar te scheiden.
Prachtig filmke winterhamer. Nu nog hopen dat de religieuzen het schoentje aantrekken. Want aan de reacties hier te zien denkt men percies dat het alleen om de getuigen gaat, en ze zijn nochtans allemaal met dezelfde cirkelredenering bezig.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 19 november 2007 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De meeste geraken echter in de war van de vragen die ik stel. Ondertussen wandelen ze voorbij. Laatst gewijzigd door Ovidius : 19 november 2007 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zullen ze toch iets later moeten komen, want mijn nachtkleding openbaart zich enkel in intieme kring.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ze hadden wel veel last van de rook van mijn joint. Als je niet toehapt, komt men nog wel eens terug maar stilaan geraak je op de zwarte lijst en mijdt men je deur. Je houdt er altijd een soort kleurboek-Bijbel en massa's kleurrijke folders aan over, allemaal gratis. Ik heb zelfs ooit eens Amerikaanse mormonen op bezoek gehad, die kwamen ook hun leer verkopen en sponsors zoeken, heeft ook lang geduurd. Hij geraakte in de knoop als ik over homo’s begon, 't was ook gene lelijke en hij zag er ook zo uit. Je kent dat wel, een blik die regelmatig fallussymbolen inspecteert tijdens een gesprek. Ondertussen heb ik andere hobby's gevonden. Politics enzo ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ovidius : 19 november 2007 om 19:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Do you all have different books in the Bible than I do? Are you all Gideons? Who are the fucking Gideons? Ever met one, no! Ever seen one, no! But they’re all over the fucking world, putting Bibles in hotel rooms! Every one of them: “This Bible was placed here by a Gideon.” When? I’ve been here all day and I ain’t seen shit! I saw the housekeeper come and go, I saw the minibar guy come and go, I’ve never laid eyes on a fucking Gideon! What are they, ninjas? Where are they? Where are they from? Gidea? Who the fuck are these people?!
I’m gonna capture a Gideon. Yeah, I’m gonna make that my hobby. I’ll call up the front desk one day and say, “Uh, I don’t seem to have a Bible in my room.” -- Bill Hicks
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Dit gaat niet over jehova getuigen, dit gaat over religie in het algemeen, van het christendom en zijn vertakkingen tot de islam, de hele religie wereld, over elke mafketel die in de thora bijbel en koran geloofd.
Laatst gewijzigd door Winterhamer : 20 november 2007 om 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() Whatever, ze doen maar, zolang ze maar gelukkig zijn en mij niet gelukkig(er) willen maken.
Laatst gewijzigd door Ovidius : 20 november 2007 om 12:41. |
![]() |
![]() |