![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Volgens FDW hoort de islam in Europa niet thuis. Ik vind dat wijze woorden van een wijs man. Van mij mogen ze het gewoon verbieden en alle moskeeën afbreken. Wat jullie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik moet er wel op wijzen dat FDW (en het VB in het algemeen) op geen enkele manier stelt dat de Islam zou moeten verboden worden in België of Europa. Op hun website staat het als volgt Wat denkt het Vlaams Belang over de islam? De fundamentele geloofspunten van de islam botsen frontaal met de fundamenten van de Westerse democratie. In tegenstelling tot in onze Westerse democratieën bestaat er in de islam geen scheiding tussen kerk en staat. De islam heeft ook een andere visie op de gelijkwaardigheid tussen man en vrouw en op vrije meningsuiting. Dat betekent niet dat een moslim geen democraat zou kunnen zijn. Het Vlaams Belang wil niet oordelen over het democratische karakter van individuele moslims. Het is de individuele moslim die zelf een keuze moet maken tussen de Westerse democratie en de islam. Het is daarom belangrijk dat moslims aan het einde van een inburgeringstraject een verklaring van loyaliteit aan de Westerse en democratische waarden tekenen. Vrijheid van meningsuiting (waar het VB zo hard op hamert) veronderstelt ook vrijheid van godsdienstbeleving, zolang dat deze beleving niet indruist tegen onze wetten, regels en fundamenten van onze samenleving.
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat veel moslims achterlopen op het gebied van seculariteit is een andere zaak. Je gaat mongooltjes toch ook niet verwijten dat ze achterlijk zijn. Je kan ze alleen zo goed mogelijk laten meedraaien in de maatschappij. Laatst gewijzigd door Sjaax : 22 oktober 2007 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mongolen ==} instellingen moslims ==} gevangenissen Inderdaad, niet veel verschil tussen. Ps: wie dit serieus opneemt is echt ......... . Laatst gewijzigd door Vorenus : 22 oktober 2007 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Neen! Net zomin voor andere godsdiensten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie geen reden om een bepaald grondgebied te reserven voor, of te vrijwaren van, bepaalde zaken, arbitrair bepaald door een paar mensen in zeteltjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben racist en daar ben ik fier op. Al wat een kleurtje heeft, werkt op mij als een rode lap op een stier. Allez, begin maar te citeren... ![]() Laatst gewijzigd door sn00py : 22 oktober 2007 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Kijk,er wordt het VB zo vaak racisme en onverdraagzaamheid verweten,als je hun standpunt hierboven nu weer eens grondig leest dan kan je toch alleen maar vaststellen dat dit een zeer genuanceerd standpunt is en waar zeker de overgrote meerderheid van de Vlamingen zich kan in vinden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan pleiten voor een vrije meningsuiting, maar zelf alles wat niet in het beeldje past willen verbieden. ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kan gerust een politieke ideologie verbieden net zoals men dat met nazisme heeft gedaan.
Een religie valt onder de vrijheid van godsdienst ZOLANG DEZE DE SECULIERE WETTEN NIET OVERTREDEN. Islam zal dus moeten ontdubbeld worden in plaats van hoe langer hoe meer impact te vertonen op onze seculiere wetten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs niet op de wereld ...
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet voor de fundamentalistische en extremistische kant ervan. Dat hoort nergens thuis, van geen enkel geloof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als we Vlaanderen dan toch moeten 'zuiveren' van ongewenste sujetten, kunnen we beter met de idioten beginnen. Je staat op nummer één. Mijn vrouw heeft 'een kleurtje'. Kom je racistische praat eens aan mijn voordeur verkondigen, ik zal je eens een rode lap geven. Bij het VB (én FDW) zul je met je racistische praat niet ver komen, knapie.
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan mag hij nog steeds denken wat hij wilt, zolang hij maar doet wat ONZE wetten zeggen.En doet hij dat niet, wel dan is de oplossing klaar: BUITEN! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar ziet die *** van een Filo enkel "ik ben racist", de rest laat hij graag achterwege. Blijkbaar wil hij dat alleen maar zien. Die poco's doen niets liever dan uit de context halen van woorden.Ik geef hem ineens een geweldige quote, waarin tout court staat dat ik racist ben. Dat maakt het hem makkelijker. Moet hij niet zo knippen en plakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Ik vind het ook een zeer goede tekst. Vooral omdat ze hier 40976459 keer meer vrijheid krijgen dan wij in hun land.
|
![]() |
![]() |