![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat verwachten wij van het kartel? Hoeveel percent halen we? Hoeveel zetels? Hoeveel N-VA'ers en hoeveel CD&V'ers? Kraken we paars?
Ik doe een wilde gok en ik zeg dat we 27% gaan halen. Dat is vrij hoog geschat, ik weet het.
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk iets minder. Ik denk eerder aan 26,4%.
#3 |
Burger
|
![]() Ik sluit me aan bij Vlaams Leeuw.
Bij deze een pronostiek: CD&V/N-VA: 26,4 Vlaams Blok: 22,4 SP.A-Spirit: 20,9 VLD-Vivant: 18,3 Groen!: 4,5
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ook een pronostiek:
N-VA - CD&V: 26,4% Vlaams Blok: 24% SPA - Spirit: 22% VLD - Vivant: 20,2% Groen!: 4,5% Andere: 2,9%
#5 |
Minister-President
|
![]() Mijn pronostiek:
CD&V/N-VA: 27 procent SP.A/SPIRIT: 23 procent Vlaams Blok: 21 procent VLD/VIVANT: 20 procent Groen!: 6 procent[size=2] ( ik verwacht een zetel voor groen in Antwerpen- 2 zetels mss -, Vlaams Brabant, West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Brussel en Europa, in Limburg een bijzonder slecht resultaat! )[/size] Rest: 3 procent
#6 |
Minister-President
|
![]() In zetels zou dat iets zijn van een:
CD&V/N-VA: 37 VLD: 25 Vlaams Blok: 27 Groen!: 4 of 5 SP.A/SPIRIT: 30 UF: o of 1 Volgens mij is dit, mits rekening houdend eentje meer of minder. Ik denk dat de N-VA 6 zetels gaat halen ( 2 Oost-Vlaanderen, 2 Antwerpen, 1 West-Vlaanderen, 1 in Vlaams Brabant, geen in Limburg want Theo Kelchtermans zal er misschien over springen ) Dat is dan voor de CD&V 31 zetels ( geen winst ![]() Thomas Heynderickx
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Het enige wat ik onthoud is dat de CD&V waarschijnlijk niet stijgt in zetelaantal.
#10 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Neen, maar
1) jullie profiteren dus overduidelijk van het kartel 2) Als de CD&V/N-VA 1 zetel minder haalt zou dat wel ten koste kunnen komen van een CD&V zetel. En dan dalen we wel...
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Lees hieronder even de enige echte uitslag:
CD&V/N-VA: 32 % SP.a/Spirit: 21 % Vlaams Blok: 20 % VLD/Vivant: 18 % Groen!: 6 % Anderen: 3 % |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Persoonlijk denk ik: CD&V/N-VA: 26.7% SP.a/SPIRIT: 21,3% Vlaams Blok: 24,8% VLD/Vivant: 19,1% Groen!: 4,3% Anderen: 3,8%
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een berekening aan de hand van de peiling van VRT|DeStandaard (een bereking gebaseerd op een peiling dus) leverde volgende zetelverdeling op:
CD&V|N-VA: 38 zetels (+4, onmisbaar voor een meerderheid) Groen!: 3 zetels (-9) VB: 29 zetels (+7) SPAspirit: (-4) VLD: (-9) |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#17 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#18 |
Schepen
|
![]() Daar reken ik wel op, anders krijgen ze over enkele jaren dezelfde rekening als de VLD op 13 juni gepresenteerd, Leterme is zich daar zeker bewust van.
|
![]() |
![]() |
#19 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#20 |
Schepen
|
![]() Dat moeten ze vooral doen na 13 juni, de N-VA terug vliegen en veel CD&V-kiezers met hen....
![]() |
![]() |