![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb een playstation 2, toch al enkele jaren met een 25-tal spelletjes.
Maar meestal koop ik een spelletje, speel het twee keer en laat het dan liggen. (Geïnteresseerde kopers kunnen mij altijd contacteren ![]() Maar ik heb nu sinds enkele weken de WII en ben er echt aan verslaafd. Welke spelconsoles heb je, wil je kopen...?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen. Ik speel enkel games op PC. Momenteel nog altijd druk bezig met 'Medieval II: Total War' en zijn uitbreiding 'Kingdoms'. Niet bepaald een spel dat je al na twee keer langs de kant legt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank zij die mislukte palingroker Bart Smit gaat dat niet door..... ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 7 november 2007 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() De Sega 16-bit met cd uitbreiding. Dat ding wordt nog steeds gemiddeld tweemaandelijks boven gehaald als er vrienden of kameraden op bezoek zijn om dat samen Mortal Kombat I of II, Toejam & Earl, Lemmings of Sonic2 te spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iemand die toevallig nen xbox aan mij wil verkopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() heb niets daarvan, nooit gehad
altijd gewoon met de pc |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, PC-speler. Maar ik moet stilaan eens een nieuwe pc kopen. De deze heeft zijn 4-jaar grens al een tijdje zien passeren (en draait eigenlijk nog goed). Maar de meest recente software wordt wat trager en dat is voor een zenuwpees als ik wat ergerlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ik heb geen consoles. Van traditionele consoles zoals de xbox en de playstation 3 zie ik het nut ook niet zo in, je besteed een hoop geld en krijgt er weinig extra's voor, je hebt tenslotte al een goede PC. Om als console een waarde te hebben moet je iets anders bieden dan de PC, en nintendo heeft dat gelukkig gesnapt. De wii is een stuk speelgoed, relatief goedkoop en simpel, maar het is nog iets. Er wordt al een tijd geprobeerd om via allerlei virtual reality toepassingen de game ervaring echter te maken, dat is echter nooit aangeslagen. Voordat je iemand echt het gevoel kan geven dat hij zich in de spelomgeving bevindt moet je hem namelijk een manier geven om ook te bewegen alsof hij in de spelomgeving staat, en de wii zet hier een bescheiden eerste stapje in, wat je doet lijkt meer op wat het moet voorstellen, en daarvan wordt de beleving echter en leuker. Maar zoals ik al zei, het is een bescheiden eerste stapje en het meeste wat er mee gedaan wordt is een beetje flauw en onzinnig. Ik ben dan ook niet van plan een wii aan te gaan schaffen, maar ik ben wel benieuwd naar de besturing van de wii too, mocht een dergelijke opvolger er ooit komen. Wie weet krijg je me daar wel aan...
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() PC + controller = enkele weken ontdekt, wel leuk voor fifa en dergelijken, helaas amper tijd
Sony PSP = leuk voor op de trein etc, graphs op het niveau van PS1 XBOX = te grote controler maar leuk om halo op te spelen Sony PS2 = gran turismo machine ![]() Sony PS1 = oud gran turismo machine ![]() Sega GameGear = voorganger van de PSP, dubbel zo dik en ondertussen al retro, maar sonic ruled nog altijd daarop. Sega Mega Drive II = Retro ![]() Super Nintendo = Donkey Kong en Zelda machine Game Boy = Tetris brick ![]() Comodore 64 + old skool joystick = cadeautje van een maat van mij, om af en toe is space invaders etc op te spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin... in mijn visie is het beter dat de pc-liefhebber voor de rest van het gezin (als ze niet pc minded zijn) een spelconsole koopt aan ongeveer de prijs van een stevige videokaart. Daar doen ze ook drie jaar mee.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 november 2007 om 20:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() PS1,2,3
SuperNintendo Oldskool Gameboy Nintendo PS portible Laatst gewijzigd door nubian : 7 november 2007 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn jullie allemaal rijk....
![]()
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() platform: PC
juiced, need4speed most wanted, mohaa, mohpa, vietcong2, far cry, dark messiah. meestal cracks natuurlijk. en dan speel ik zo een paar levels gewoon tot ik het beu ben altijd dood te gaan en daarna raas ik in god_mode door het hele spel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger sega 16 bit. Vorig jaar speelde ik SOF2 redelijk veel, maar ben daar nu ook mee gestopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PS2
Gisteren trouwens Moto GP07 gekocht ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eens er kinderen in huis komen zal dat misschien veranderen, die Wii ziet er wel leuk uit om samen te spelen. Zelf speel ik liever strategiespellen en simulaties, en die vind je niet op consoles... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() geen consoles en geen spelletjes op PC. Speel liever echt schaak, kolonisten van Catan,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Thx... Eens kijken welke console er als beste uitkomt...
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Ps 2
![]() |