![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.net/nieuws/binnenland/071029_Vlao_website_gehackt#
Turkse nationalisten hacken website VLAO ma 29/10/07 - Het lijkt erop dat Turkse nationalisten de website van het Vlaamse Agentschap Ondernemen (VLAO) gehackt hebben. Op de site is een bericht verschenen van een zogenaamde Brian, die in naam van Turken en moslims spreekt. De auteur waarschuwt de Belgische overheid dat steun aan de Koerdische rebellenbeweging PKK hen duur zal komen te staan. In het oosten van Turkije is gisteren opnieuw een Turkse soldaat omgekomen nadat hij op een landmijn was gestapt. Volgens het Turkse leger was de mijn er gelegd door Koerdische rebellen. Het incident vond plaats tijdens een militaire operatie tegen de PKK, op enkele honderden kilometer van de Iraakse grens. Daarbij zouden 20 Koerden gedood zijn. -------------------------------------------------------------------------------------- Kunnen ze niet beter de problemen in hun eigen land oplossen, in plaats van er hier bij te creëren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben bv Vlaams nationalist, maar wat heb ik te winnen met het kraken van een Turkse ondernemerssite? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoe weet jij eigenlijk zo zeker dat het effectief een Turk is geweest? Mij lijkt het dat iedereen die wat handig is met internet zoiets kan doen en daar ook eender wat kan opschrijven. Was jij misschien medeplichtig? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
In ieder beschouw ik dit als een stomme manier van aandacht trekken en erg dom om je zaak zo te verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bedrijven betalen bakken vol geld om gaten in hun website te vinden om zodoende de veiligheid op punt te zetten. Deze nationalisten doen het gratis en voor niets. Dus geld uitgespaard voor VLAO en de hackers hebben wat reclame voor zichzelf kunnen maken. Iedereen blij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Misschien was die landmijn wel van een Belgisch merk?
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() je andere onderplaatje komt anders behoorlijk nationalistisch over, uniform, vlag ![]() Laatst gewijzigd door Winterhamer : 1 december 2007 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |