![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet er een alcoholverbod ingevoerd worden? | |||
Ja, voor iedereen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,89% |
Ja, maar alleen voor Vlamingen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,26% |
Nee, alcohol is het enige wat het leven nog draaglijk maakt voor gefrustreerde Vlamingen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,53% |
Kom, doe ze nog eens vol! |
![]() ![]() ![]() |
29 | 76,32% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Belgisch Instituut voor Verkeersveiligheid (BIVV) kwam bij een tussentijdse evaluatie van de BOB-campagne onder meer tot de vaststelling dat in Vlaanderen maar liefst 5,5% van de gecontroleerde chauffeurs positief blaast, terwijl dit in Wallonië slechts 4,5% bedraagt.
Wordt het niet de hoogste tijd dat onze eerbiedwaardige leiders de koe bij de horens vatten en alcohol volledig verbieden? Nultolerantie voor hard drugs lijkt me hier aangewezen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Krankzinnig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Quasi alleen wanneer de chauffeurs die ze besturen onder invloed zijn van de hard drug alcohol.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Ja! Leve de drooglegging!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weet jij wat "percentage" betekent, lieve schat? ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 28 december 2007 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan genieten van een glas rode/witte wijn bij het eten. Misschien jij niet, maar daarom moet je dat toch niet globaal verbieden? Kijk, ik ben geen homo: dus we verbieden homofilie! (wegens aids)Zo goed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de controlepunten ongeveer overeenkomen met het respectievelijke aantal flitspalen in Vlaanderen tegenover die in Wallonie, dan weten we meer dan genoeg.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog eentje die denkt het warm water te hebben uitgevonden. Hier is een tip, Einstein: als er over "percentages" gesproken wordt, werden de cijfers herleid naargelang het aantal uitgevoerde controles.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vorig jaar op brouwerijbezoek geweest in Namen, we mochten er wat proeven. Na 2 glazen zag de brouwer dat enkele leden van onze groep stopten met drinken en vroeg waarom. Wij hem uitgelegd dat het ging om de BOB's, waarop hij antwoordde: "Daar moet ge u niks van aantrekken, ik ken de flikken hier. Ik zal u een papierke schrijven, als ze u tegenhouden geeft ge dat maar af, ze zullen u niks doen."
![]() K moet er wel bij zeggen dat het in een afgelegen gebied was. Maar dan nog, kunt ge u zoiets voorstellen in Vlaanderen ![]()
Racism is a weapon of mass destruction Laatst gewijzigd door 100% VLAMING : 28 december 2007 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() 28/12 Vooral in Brussel rijden dronken bestuurders rond
![]() Citaat:
Samengevat : Rafke leed weer aan een opstoot van klassieke linkse zelfhaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() idd, vind ik ook.
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Die terminologie van hard drug en soft drug vind ik trouwens totaal overroepen. Alcohol is inderdaad verslavender als men zou denken, maar hoort mijns inziens in een totaal andere klasse dan heroïne, xtc, cocaïne,... net omdat ze ze goed ingeburgerd zijn en omdat er veel minder taboes rond bestaan. Versta me niet verkeerd, ik ben tegen een legaliseren van allerhande andere drugs, maar ik zeg het nog eens, een drug die al zo lang deel uitmaakt van ons leven kan je onmogelijk nog verbieden. Percentages zeggen trouwens niet alles... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |