![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Enkele Bekende Belgen zijn in de media aan bod gekomen om België en hun liefde ervoor te uiten in een poging om de publieke opinie te bewerken in een anti-staatshervorming-beweging ... komen er ook andere geluiden ?
Urbanus ... voortrekker van een brede beweging of rare eenzaat die eenzaam roept in de woestijn van medialandschap ? Citaat:
mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 30 november 2007 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Urbanus is dan ook iemand die nog stamt uit de tijd dat politieke correctheid geen 'must' was voor een BV.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() goed zo Urbanus
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus waarover klagen we ? Blijkbaar is de ziekteverzekering al gesplitst
en fiskaal moeten we er alleen nog maar op toezien dat de zakken van vlaamse politici gevuld geraken (alsof die klachten hebben).
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gelukkig dat die mens nog niet gestorven is van zijn eerste leugen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() goe bezig jong, nog zo nen leugen en 2009 loop op zijn einde ![]() ps ik ben mijn been kwijt sinds 1999 van een werkongeval, dus zeker niet zeveren tegen mij Laatst gewijzigd door De Waal : 30 november 2007 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U bent de zeveraar in dit geval.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Neen, alleen doet het verlies van uw been - hoe jammer dat dit dan ook is, niet terzake. Fake medelijden opwekken zal uw zaak hier niet helpen.
En dan even terzijde. Hoe komt dat u de club kent? Allee, vanwaar bedoel ik. Laatst gewijzigd door HAMC : 30 november 2007 om 16:08. |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Urbanus en het etablissement blijft een slechte combinatie.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hellsangels.com/ Laatst gewijzigd door De Waal : 30 november 2007 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Want het is mijn ervaring dat die mannen meer foto's van mij hebben dan ik zelf. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Tis met een flinke korrel zout te nemen, maar hij durft tenminste zijn nek uit te steken tegen het establishment.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die pakt dat hier serieus... ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |