![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op dit forum is het zo dat wanneer je iets plaatst, je maar 30 minuten tijd hebt om het aan te passen. Ik vind dat zeer weinig. Op andere fora waar ik kom bestaat die beperking niet, daar kan je zelfs maanden nadien je posting nog aanpassen.
Nu hoeft het voor mij geen maanden te zijn, maar ik zou toch verzoeken dat we 24u de tijd krijgen om een geplaatste post aan te passen. Daar kan toch niets mis mee zijn? Momenteel gebeurt het soms dat een uur nadat je een post plaatste je een vervelende (taal)fout ziet, maar je kan het niet meer aanpassen. Of zoals ik nu tegenkom: ik plaatste een foto in een topic, een half uur nadien stond ie er nog, nu staat er in grote letters "deze foto is illegaal gecopieerd van de site..." ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Coördinator
|
![]() Wordt op de "te overwegen" lijst geplaatst
![]() Wat mij betreft stelt dit geen probleem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben voorstander voor een langere aanpassingstijd, zeg maar 24U ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik vind een aanpassingsloze politiek prima. Er zijn hier nl een paar forumkunstenaars die echt vreselijke dingen zeggen die eigenlijk niet door de beugel kunnen, wachten tot er een paar mensen geschokt zijn en reageren, en dan wijzigen ze snel, voordat de mods kunnen zien wat ze écht geschreven hebben.
Dat wijzigen vind ik best onzin. Laat de mensen maar als volwassenen eerst nadenken, of op een typcursus gaan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik herlees mijn berichten meestal na een tiental minuten en ja soms verschiet ik al wel eens wat ik geschreven heb 'in the heat of the debate' en ben ik blij dat men kan editen. Leeftijd en ervaring spelen daar ook een rol in, ik denk nu al wat beter en vooral langer na dan vroeger alvorens op de 'sent' knop te duwen. ![]() Enfin, het is aan de moderatie om de beslissing te nemen. Laatst gewijzigd door Ovidius : 17 november 2007 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb je maar 5 minuten om je posting aan te passen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niet zoveel problemen met de aanpassingstijd op het forum hier. En als mensen je bewust op taalfouten willen pakken, zegt dat meer over hen dan over diegene die een fout heeft geschreven.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet nu al regelmatig quotes gaan zoeken om terug te vinden waarop er in bepaalde postings is gereageerd. Er is namlijk niemand die je verbied om eerts je posting deftig te lezen en herlezen voor je deze verzend. En daarom is het helemaal niet nodig dat de aanpassingstijd langer moet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens als men je ondertussen heeft gequod staan die fouten toch nog in die quod, dus elke aanpassing van een posting na geqoud te zijn is zinloos en belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Vindt U, danku.
Laatst gewijzigd door Ovidius : 18 november 2007 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Men kan het zelfs als een excuus, overwinning of mentale plooibaarheid bekijken als een tekst veranderd wordt na bv kritiek. Ook een mogelijkheid is niet kunnen quoten tijdens de editperiode maar dat maakt het forum onwerkbaar tenzij je de tekst zelf manueel kopieert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit: de oorspronkelijke posting wijzigen nadat die door een andere poster wordt aangehaald is belachelijk, ook al reageert een andere poster binnen de 30 seconden, ook al ben je gebuisd op taalfouten of whatever. Zolang niemand reageert op een posting zie ik er geen graten in indien de posting wordt gewijzigd, zelfs na een week. Kortom, ik zie het nut niet in van een tijdslimiet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Aan de moderatie om de knoop door te hakken. My geuss: Er veranderd toch niets! Respect. Laatst gewijzigd door Ovidius : 18 november 2007 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |