![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Waarom moet de identiteit van iemand, beschuldigd van dubbele moord, zo nodig in de Pers beschermd worden????
DE Standaard verslaat het proces tegen Jean Pierre D. onder toepassing van een afkorting van zijn familienaam. Ik vind dat revolterend. Een véél tever gaand stukje zelfcensuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel.
Niets houdt u tegen om zélf op onderzoek te gaan. Luierik.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Al post nr 3
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik draag geen enkele komeet zijn naam. Maar toch bedankt dat je erkent dat je niets van literatuur kent.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve het forum daar verder niet mee te teisteren en je gebrek aan geest op een andere manier te bepleisteren. Het spreekt vanzelf, dat je geen komeet bent in de sky van Politics, ik bedoelde dan ook letterlijk verdwijnen, en niet overdrachtelijk. Zou het kunnen, dat je een ondertussen een literair personage te schande maakt? Laatst gewijzigd door eno2 : 13 december 2007 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Decommere, heet die zestigjarige knapperd en blauwbaard.
Het moet natuurlijk weer alleen de Standaard zijn, die zulke misplaatst hoogstaande scrupules etaleert, dat ze de identiteit van een dubbelmoordenaar menen te moeten beschermen. Had de Standaard mijn sollicitatie van redacteur maar aangenomen, al was het maar om hun te hooggestemde persbescherming van vrouwenslachters een beetje te "grounden". En nog wat levensbeschouwelijke groundingen méér... Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=28 GVA "beschermde" hem dus niet. BTW, wat heb je in feite aan naam en toenaam van de dader, wat hebben we überhaupt aan misdaadverslaggeving? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 14 december 2007 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
On-Line vermelden ze wél zijn volle identiteit, de STandaard... Waar is de logica???? Laatst gewijzigd door eno2 : 14 december 2007 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In Nederland is dat zelfs verplicht. En met goede reden. Het feit dat je beschuldigd bent, betekend nog niet dat je ook daadwerkelijk schuldig bent. En helaas heeft "het volk" vaak het idee dat waar rook is, eveneens vuur is. Dus moeten verdachten beschermd worden naar mijn mening. Als de persoon schuldig is bevonden dan is de bescherming voor mijn part weg, onschuldig betekent anoniem.
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de krant wel, maar on-line niet?? Iemands naam vermelden lijkt me nog niet hetzelfde als hem bij voorbaat veroordelen. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 december 2007 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je hebt al snel genoeg het een hetze hoor. Het volk is erg makkelijk te mennen....
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat doe je daar mee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() In de praktijk is er van anonimiteit natuurlijk allang geen sprake meer, tenzij bij minderjarigen. En terecht. Het informatierecht gaat voor.
|
![]() |
![]() |