![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat verwachten jullie dit jaar onder de Kerstboom? En wat geven jullie? Of sla je het hele gedoe over wegens te weinig succesvol of ideologie?
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() ik verwacht niets. Maar ik zie dat ik kleding ga krijgen. Ik geef mijn ma een boek. Maar tijdens de kerstdagen zelf heb ik zoveel mogelijk werkuren gevraagd. De 24ste werk ik van 14-22 en de 25ste van 9-17.30. En dat vooral omdat ik niet anders kon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Half Life; Orange Box
Twin Peaks seizoen twee, alhoewel ik denk dat die 8 afleveringen van seizoen 1 niet te evenaren zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
rotdagen... Dit jaar toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit er sterk over te verzinnen om mij ne nieuwe gitaarversterker aan te schaffen.
Verschillende mensen in mijn omgeving (ook van die ouw zakken) zijn een instrument aan't aanleren en ik voel een reeks jamsessies aankomen... ![]() Enige tips? Mijn voorkeur gaat uit naar ne losse top met een speakerkast eronder. Dat klinkt toch nog altijd net ietsje meer uppercut dan een combo.
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() pff ik ga eens moeten gaan zien voor wat kleine spullekes als kado's. heeft er iemand aanraders van zo van die kleine niet te dure spulletjes die ge kunt geven met kerstmis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat ik verwacht : http://forum.politics.be/showthread.php?t=99309
(gij se plagiatrice !) Wat ik geef: - Een bonsai - Een tafelklok - Cadeaubonnen |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Een tweenaald den mag ik hopen?
Ben je een kweker misschien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Cadeautjes aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() ik heb reeds gegeven. Geven is léuk. Krijgen ook.
Heb onlangs DRIE pakketten uit de U, S and A ontvangen met leuks. Snowman poop, inpakpapier met als design speklappen, echte homebrand Starbcuks koffie, een tshirt met glitters, heerlijke mintpatties,... Fun!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb nu zo'n lullige zware JCM 900 maar dat is totaal niet practisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() plugt uw gitaar eens in een Blues Deville van Fender en leeft eens ![]() Mijne Deville 60 Watt blaast gewoon die 100 Watt Marshall-mormels wenend naar huis. En zéker wat betreft geluidskwaliteit Of probeer es nen Vox AC30.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier thuis speel ik over mijn Apple door een 50W Marshall comboke. Dat Marshall comboke doet niet meer dan versterken, net zo hard als de gain open kan voor-ie begint te oversturen want dat is echt huilen met de pet op.
Maar voor thuis voldoet dat prima. Voor een repetitiehok voel ik toch meer voor een top en een kast. En het merk maakt me niet uit maar ik wil van vrij clean tot behoorlijk overstuurd een goed geluid hebben. Echt geen idee momenteel. Die Fender is een leuke tip; ik heb eigenlijk nog nooit op ne Fender versterker gespeeld... ![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 18 december 2007 om 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben lang geleden bij Danny Use les gaan volgen in Kei Bonsai Kai, bangelijke kerel op gebied van bomen. In die tijd kwamen er geregeld Japaners workshops geven. Veel geleerd daar. Laatst gewijzigd door HAMC : 18 december 2007 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() versterker is toch niet zo belangrijk meer tegenwoordig, hetgeen wat telt zijn uw effecten. ne boss GT8 ofzo en het maakt toch niet meer uit waarop ge speelt. ik heb een bescheiden me30, niet slecht qua geluid maar switchen van een effect naar een ander geeft een kleine stilte tussenin, crappy voor live te spelen dus. maar wel goeie fuzzy distortion.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
The Marshall noise! |
|
![]() |
![]() |