![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben dus onlangs in het bezit gekomen van de volledige discografie van Zappa. Mijn eerste reactie was: 'Verdomme, die gast heeft een hoop crap gemaakt!'.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Therapy? ook hoor
![]() Tip: neem de 'you can't do that on stage anymore' vol. 1-6. Een uitstekende staalkaart door de meester zelve samengesteld. De nummers die je daar goed vindt, leiden je naar de platen die je zult appreciëren. Vergeet niet dat de man werkelijk alle stijlen en combinaties heeft uitgeprobeerd, en ook uitgebracht heeft. De officiële discografie zit rond de 60-70 platen, maar tel er de officieuze en de fanbase-editions bij en je zit snel aan 400-450 platen. Ik kan me voorstellen dat 'lumpy gravy' of 'absolutely free' niet voor ieders oren zijn (en soms ook gedateerd). Ik persoonlijk hou niet zo van zijn synclavier experimentjes uit zijn final recording days. (is het trouwens de 'complete zappa studio collection' uitgebracht op CD met de orginele mini-LP hoezen door Warner Japan? Want dat is een pareltje van een uitgave qua vorm en geluid)
![]() |
#3 |
|
![]() Ik vind Zappa heel goed, maar imo heeft hij een hele hoop rotslechte nummers
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik Zappa balanceren tussen werkelijk heel goed en zo saai als maar kan zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie is Zappa?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Zappa makes you think.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() Ik ken veel van Bv's maar van Frank Zappa heb ik nog nooit gehoord hoor. Waar woont hij hier ergens?
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had die niet in de 70 lp's op een jaar ofzo?
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() nah, eerder minimaal twee per jaar gedurende 30 jaar lang
Citaat:
Laatst gewijzigd door captain jack : 6 februari 2009 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke scheet dat hij liet werd ineens op nen elpee geperst ...
![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut niet!
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Zotte Zappa zwom zeven zomerse zondagen zonder zwarte zwembroek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar zit Pietje nu??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Schepen
|
![]() Die hanekop van havana heeft een aardig trekje mee van onze haan, die we eergisteren geslacht hebben. Het was nodig want hij brak altijd uit het hennenperk en viel de kinderen die op straat passeerden aan. We hebben meerdere klachten gekregen en op zekere dag zei mijn man: t'is gotver gedaan! Kop af!
Ik ben blij dat hij weg is want het was een kabaalmaker. En ik was er eigenlijk ook wel bang van. Het was een heel groot agressief beest! Ik heb nog nooit zo'n haan geweten, zo'n beest! Het was een monster! Francette mijn buurvrouw had er ook schrik van. Op een zekere dag was hij uitgebroken in haar tuin, en toen ze oog in oog kwam te staan met hem, kwamen zijn veren recht te staan, en liep hij haar richting uit. Ze zei: mens, ik heb nog nooit zo rap vanuit mijn tuin naar binnengelopen!
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |