![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bestaat er een (liefst freeware) programma waarmee je een vooraf gekozen tijd kan instellen waarop je pc zichzelf moet aanschakelen en een liedje moet opzetten? Zoals een wek-alarm dus op een stereo-installatie, maar dan op een laptop.
Is er een mogelijkheid om video's die je bekijkt via rechtstreekse stream op te slaan, zonder dat je ze moet laten afspelen? Hoe kan je je browser zo instellen dat hij zo weinig mogelijk verbruikt tijdens het surfen en zodat je overal video's kan bekijken (vb via rtl.nl en vrt.be) zonder dat ze MB's slurpen?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 juni 2008 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik lijk dronkoers wel met dit soort gespam
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() 'Is er een mogelijkheid om video's die je bekijkt via rechtstreekse stream op te slaan, zonder dat je ze moet laten afspelen?
probeer eens Snag it |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ohja, weet er iemand een goede freeware versie van tetris of een ander leuk, ontspannend en 'gedachten-op-nul' spelletje?
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
www.spelletjes.nl ? dit is mijn favoriet.
![]() |
![]() |
#6 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door DaBlacky : 15 juni 2008 om 23:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Mmm ... dat is een goede tip! Ik dacht nochtans dat er vroeger een programma bestond dat dat echt deed (iets microsoft outlook achtig maar dan gratis) maar dat was nog in de tijd ver voor windows XP dus dat zal wel niet) en kan ik dan ergens kiezen wanneer hij zichzelf automatisch opstart (in windows vista)?
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar zover ik weet is het niet mogelijk om je pc automatisch te laten opstarten door dergelijk programma. Technisch lijkt het me ook niet simpel (lees: quasi onmogelijk) om te maken in de pc-wereld, aangezien de startopsoftware van iedere pc op een min of meer andere manier in elkaar zit. Met een Mac zou dit veel simpeler zijn. Ik denk echt dat je hier zit aangewezen op je BIOS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een optie is om je PC laten aan te springen met een tijdklokje op de stekker.
Een ATX voeding heeft de eigenschap de hele PC te laten opstarten. Dan gewoon de juiste opstartcyclus opstellen.
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() ![]() Werkt zonder elektriciteit dus milieuvriendelijk. ![]()
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Als het hier ook de bedoeling is om minder te verbruiken, dat gaat niet helpen (tenzij je veel filmpjes meer dan 1 keer kijkt?) ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() Het eerste kan je met minder dan 10 lijnen script bereiken. Het tweede kan met de meest versatiele mediaplayer: VLC, het derde moet je wachten op FF3
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, mis.
Dat is ne quartz wekker. Daar zit een batterijtje in. Een wegwerpbatterijtje nog wel. Heel milieuonvriendelijk.
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog een spelletje :
Chicken invaders, een variant op de vroegere Space Invaders maar met een knipoogje... ![]() http://www.interactionstudios.com/chickeninvaders.php Laatst gewijzigd door lantjes : 16 juni 2008 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Margaret! Margaret!
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Geef me dan het script eens even dat je PC een hard boot commando geeft? Liefst eentje dat universeel is voor alle BIOS-versies en zonder invloed van buitenaf (zoals een keystroke of activity-on-lan of dergelijk). Tnx...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() het is pretty laat maar ik wil het toch nog meegeven
een jaar geleden klikte ik op een link de site zattevrienden.be en all hell broke lose: 80 trojaanse paarden bestormden mijn schijf dat kwam hoogst ongelegen want 4 maand eerder was mijn pc al eens ontploft |
![]() |
![]() |