![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ondertussen 3-0 !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() de afrikaantjes krijgen weer alles : onze laatste cent en nu ook nog de medailles
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() haha 4-0 complete afgang voor de Belgen !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat jullie niet voor België supporter en liever voor Nederland bijvoorbeeld kan ik wel begrijpen, maar dat jullie tegen België supporteren, vind ik echt zielig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Weer een flinke deuk in het België-gevoel.
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
de cheerders voor de 0 medailles zouden net het tegenovergestelde doen wnr precies dezelfde atleten daar in naam van vlaanderen zouden zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch jammer voor de voetballers. De beloften waren eindelijk hun naam eens waardig. Met goeie prestaties de laatste tijd.
Nu verliezen is geen drama, maar toch jammer dat het met zulke zware cijfers moet gebeuren...
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() je zou je heel makkelijk een OS zonder naties kunnen voorstellen : gewoon de beste sporters ter wereld,gegroepeerd per sport, ongeacht de nationaliteit ... maar zoiets bestaat niet hé ... hoe zou dat nu komen ??? Laatst gewijzigd door Anna List : 19 augustus 2008 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en hoe zit dat dan met de wielerrondes? sport interesseert mij sowieso nauwelijks, maar af en toe toch nog een beetje, zolang het niet gepaard gaat met dat stompzinnig patriottisch geblaat Citaat:
hoe zou dat nu toch komen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() - gelieve geen voedselpakketten meer te sturen -
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wil je me nu wijsmaken dat je de gelijkenissen niet ziet tussen clubgevoel en nationalisme ??? die dingen zijn hetzelfde, alleen de omvang verschilt lichtjes ... dat gaat m toch om clubkleuren, groepsgevoel, verbondenheid ... lijkt mij allemaal vrij dicht bij de definitie van nationalisme te liggen hoor voor zover ik iets van wielrennen ken is de ronde van Frankrijk is een clubcompetitie, te vergelijken met een landsbond ... alleen heb je daar de hypocrisie van de combinatie van individuele sport vs ploegsport erbij, waardoor het een tikkeltje complexer wordt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
nu goed, als jij dat leuk vindt, het weze je gegund als ik mensen groepsgevoelig zie zijn, ren ik zo snel mogelijk weg binnen de korste tijd sta je tegen je zin te hossen met mensen waarvan je niet eens wil weten dat ze bestaan Laatst gewijzigd door Dope : 19 augustus 2008 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vind ik ook.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |