![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Joris Van Hauthem (Vlaams Blok) - 5 tot 11 april "Deze man combineert Vlaams Parlement met de Senaat (als 'Gemeensschapssenator'). Daarnaast zetelt hij ook als gemeenteraadslid in Lennik. Hij is persverantwoordelijke voor het Vlaams Blok en staat geregeld mee op de barricaden in de rand rond Brusse |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik lees in Uw verkiezingsprogramma 2004 op de webstek van het Vlaams Blok dat U de ontwikkelingssamenwerking wilt afschaffen.
Ik heb via onze organisatie voornamelijk te maken met asielzoekers/vluchtelingen afkomstig uit de voormalige landen van de Sovjet-Unie. De reden waarom zij hun land ontvluchten zijn precies omdat hun regeringen 'geen respect hebben voor mensenrechten en democratische beginselen' en corrupt zijn tot op het bot. Bovendien wenst U de subsidiering aan NGO's (zoals bvb het Rode Kruis, Artsen Zonder Grenzen enz.) af te schaffen alsook het overeengekomen Europees minimum van 0,7% van het BNP. Maw, U moedigt en bestendigt het beleid in de thuislanden waardoor mensen hun landen ontvluchten uitdrukkelijk aan, en levert de gewone bevolking uit aan de macht en willekeur van hun corrupte regimes. [size=6]Mijn vraag:[/size] Bedoelt het Vlaams Blok dat dit de enige manier is om de instroom van vluchtelingen in te dijken? Naast wellicht het uitbouwen van Fort-Europa, wellicht nog met een muur errond zoals Israel bouwt in de bezette gebieden? Laat U al deze mensen aan hun lot over? Denkt U echt dat ze dan niet meer afkomen? Vind U dit de meest humane oplossing die U kon bedenken?
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://vlaamsblok.be/publicaties_maa...200403-3.shtml