![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heb het gevoel dat ze bij de sossen ook al zitten te denken '' wat hebben we nu binnen gepakt '' |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
Zoals ik al zei, de VU-ID, ID, ID-21, Spirit, Vlpro, whatever... is een partij homewreckers en halve gare voddeventjes. Zie maar naar de rokende puinhopen die Bettina Geysen bij de VRT en in haar kabouterpartij heeft achtertgelaten.
Het ergste vind ik gewoon dat die zelf hoegenaamd geen besef hebben van wat hun potentiële electoraat nu van hen eigenlijk denkt. Ga nog wat piskoekskes eten, Bert. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Minister-President
|
Hoog tijd om hem wegens ontoerekeningsvatbaarheid zijn ministerpost af te nemen!!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bert kan het nu wel snuiven hé
|
|
|
#11 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Jammer dat het zo vroeg al gebeurt. Liever halfweg juni...
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En Karolien Genee(r'd'u niet) ! Die moet zich zo voelen van "hard gepakt, droog en hard, en langs vanachter".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
eer de echte bazen in de SP.A (Vande Lanotte, Stevaert...) willen toegeven dat ze zich vergist hebben en ze eigenlijk een partij-terminator hebben binnengehaald, is het te laat
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 29 januari 2009 om 20:13. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Minister
|
Citaat:
Hij draait de zaak, die hij goed bedoelt onder de aandacht wil brengen, een afschuwelijke loer. Weg sereen debat over de veel te veel kind slachtoffers gedurende de laatste Gaza oorlog. Israël haalt hier een onverwacht mooie slag thuis en zet eerlijke kritiek handig buiten spel. Ze bespelen daarmee dezelfde snaren die ze reeds 70 jaar bespelen. En met succes. Wie tegen Israël is, die ontkent de holocaust, Israël's slachtofferrol, de underdogs en de rechten die ze daar uit abstraheren. Zo is 't ons de laatste 70 jaar vergaan en opgelegd. Dus houden we onze bek en knijpen een oogje dicht. Ongeacht de uitschuiver van Bert, het feit blijft dat er veel en veel te veel kinderen 't slachtoffer werden van de laatste aanval op Gaza. En Israël heeft daar als agressor en initiator een grote verantwoordelijkheid in. En dan moet ik nog toevoegen dat ik Hamas ook maar een afschuwelijke extremistische des-organisatie vind die heel Gaza gijzelt.
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 29 januari 2009 om 20:33. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
PS. Patentaanvraag is onderweg. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Vreemdeling
|
wie zijn de bleiters ???
mogen, wij, vlamingen onze "bek" nog opendoen ???? alex agniew, "de beesst" in antwerpen, de forellen-historie, ilse dielen(ex-nationaal-secretaris A.CV.), komiek Beulens, Monique Vandecan(CODIP), de SAVASORDA, het controle-apparaat tegen de Vlamingen. en wie doet uiteindelijk de regering vallen door de fortis-affaire : ene MODRIKAMEN ! ( eens opzoeken ). huil maar voort mee met de wolven......bleiters !!!! katsa. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|