![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Banneling
|
Het AEL wil zaterdag betogen voor de Palestijnen. Mij niet gelaten, als ze dat in de hand kunnen houden zeker niet gelaten.
Maar waar ik mij aan stoor is Patrick Janssens' uitspraak: Citaat:
Gold dat ook niet voor het VB met zijn anti-islamiserings-demonstratie? Waar zit het verschil? |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is niet het toelaten van de ael betoging wat mij stoort, wel het verbod van de anti-islambetoging in brussel (waarvan europa trouwens heeft gezegd dat belgie ze nooit had mogen verbieden). Maar janssens moet wel krediet gegeven worden (totdat hij een vb betoging verbied). |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Minister
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Duym : 7 januari 2009 om 18:25. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
VHB = Vlaams Hypocriet Belang! |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Er is maar één partij die opkomt voor een onafhankelijk Vlaanderen(VB) en dat doen ze al jaren. Ze zwichten niet gelijk al die anderen voor de postjes. Lees het eerste programmapunt eens en dat staat al jaaaren op nummer 1
Vlaanderen eerst ! Laatst gewijzigd door anakin : 7 januari 2009 om 20:07. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is dat een correcte en geldige gevolgtrekking? Was er samenscholingsverbod? En stond het optreden van de politie in verhouding tot het gedrag van de samenkomers? |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Minister
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Duym : 7 januari 2009 om 20:09. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar zijn niet alle partijen schuldig aan hypocrisie? (Zie mijn handtekening. Remember?) Toen bleek dat veel afgaanse asielzoekers meermaals naar afganistan terugreisden, zei Mieke Vogels: "Jammer dat dit uitgekomen is". Dat is voor mij hypocrisie. Hoe heeft Patrick Janssens zich gedragen tgo Marij Uyt Den Boogaard, die het toch goed voorhad met de multicultuur? Hypocriet Van Leterme en co moet ik geen voorbeelden geven zeker...? |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het AeL (en vele andere organisaties) betogen helemaal niet voor de Palestijnen. Ze betogen tegen Israel. Dat is een kleine nuance. Ze betogen niet voor vrede, maar voor haat. Ze willen anderen aansteken met hun haat door vernielingen aan te richten en haatboodschappen te vehiculeren. Ik was vandaag op de demonstratie voor de vrede in het midden oosten, en daar was niet één haatboodschap. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Zoiets noemt men hypocritie mijn beste anakin |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
De politie vroeg eerst vriendelijk aan de betogers om uit elkaar te gaan. Toen ze dit niet deden werden ze (terecht) opgepakt. Het gedrag van bepaalde VB'ers was onaanvaardbaar (check de videobeelden). Dus ja, het politie optredenstond zeker in verhouding tot het gedrag van de betogers (mijn mening). |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
"Ze gedroegen zich integendeel zeer waardig." Waardig? Jullie hebben blijkbaar een andere definitie van 'waardigheid'? De beelden spraken voorzich mijn beste duym |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#15 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Machtsgebruik zal u bedoelen? "Waar heeft het VB zich als "tuig" gedragen?" Tijdens die anti-islammanisfestatie die verboden was. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Oh je bedoelt toen ze daar met z'n vijven aan het EP stonden en ze hardhandig werden opgepakt en in combi's gepropt? Dat heeft anders de hele internationale gemeenschap geschokt, wat daar toen gebeurd is. En nee, niet wat FDW of zijn kameraad deden, maar hoe ze werden aangepakt.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik vond die harde aanpak terecht. Als de betoging verboden is moet men maar niet de provocateur gaan spelen! |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar mijn vraag was eigenlijk: waarom het ene wel toelaten (vrije meningsuiting) en het andere niet (ook vrije meningsuiting)? Ze hadden toch geen schrik dat FDW en FVH bushokjes gingen vernielen? |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Maar dat zijn verkozen mensen die daar als vulgaire krakers en straatrovers werden behandeld, en dat is wat internationale folk wel hebben opgevangen, en waardoor ze geschrokken waren!
Allez, en nu studeren, Roosje! |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
De politie heeft de betogers meermaals vriendelijk gevraagd naar huis weder te keren. Wat doe je als politieagent als je 3x iets vriendelijk vraagt, maar steeds hetzelfde antwoord krijgt, namelijkn "neen". Nog eens vragen? |
|
|
|
|