![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt ze nog terug of definitief geband ?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De ban van Pollycorrect is tijdelijk.
Mvg, Starfire |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() was het nu echt nodig om dit botweg te sluiten, of kan de moderatie niet goed om met 30 bladzijden kritiek op haar banbeleid en de bijhorende verklikkers?
http://forum.politics.be/showthread....117544&page=38
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het topic werd gesloten omdat het meer een scheldpartij geworden was. Om die reden zal ik het topic ook verwijderen (persoonlijke topics horen daar sowieso al niet).
|
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() er waren heftige meningsverschillen, maar je mag me de scheldwoorden es tonen (o wacht neen, jullie moderatoren hoeven je niet te verantwoorden, leuke passe-partout voor willekeur)
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
1. Persoonlijke topics zijn niet toegestaan 2. Vragen over bans horen niet thuis in K&K 3. Het is niet omdat het K&K is, dat er geen fatsoen meer mag zijn. Als u daar een probleem mee heeft, mag u het van ons gerust elders zoeken waar het volgens u dan veel beter is dan hier. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn god ardennees, nu ga jij toch niet beginnen eh.
polly. daar gaat het over. polly.
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() ![]() De scheldpartij was gestopt ... al was het duidelijk dat één van de modjes onder diens gewone nick niet content was met mijn antwoord, of beter met mijn niet antwoorden. De thread dan maar sluiten en verwijderen zoals zo vaak, is dan de oplossing natuurlijk. Man man man ... ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 januari 2009 om 00:59. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ik verwachtte dat iemand het niet pikte dat ik niet meer reageerde...
terwijl het voor de toeschouwers duidelijk was dat de ander over de schreef ging. Natuurlijk is de draad, die trouwens vol persoonlijke aanvallen aan mij gericht stond, plots verdwenen ... ![]() Dit is er echt ver over. Heb je de laatste thread gezien ik opstartte in S&M omdat ik strafpunten kreeg omdat ik uitlegde waarom ik niet meer met libertariërs discussieerde? Die werd ook prompt gesloten door een andere mod. ![]() Benieuwd hoe lang deze thread hier zal staan ... Noteer aub dat dit zeker niet de eerste threads was over iemand gebanned in K&K... en zeker niet de enigste waar beledigingen vielen... Soit, vanaf nu sla ik beledigingen onmiddellijk op... Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 januari 2009 om 01:08. |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de mods gewoon jaloers zijn dat ze niet mogen meefietsen naar Trier...
![]()
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 15 januari 2009 om 02:36. |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan nog eens een censuurmaatregel erbovenop ... die veroorsterkt natuurlijk alleen maar het reeds geformuleerde vermoeden dat er toch wel iets stond dat een mod in die hoedanigheid of onder een nickje ... niet goed kon slikken ... |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() vraagje : als een draad verwijderd werd, verdwijnen die posts ook als je al je posts oproept; heeft dat een invloed op je aantal geplaatste posts ?
|
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, ja
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus als Dlemlddoptvi. Oavgdezbnadtb. wordt geschrapt, valt dronkoers terug op een 1000 posts?? ongeveer hé..
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()