![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() ![]() verdere uitleg overbodig.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pak een dafalgan
![]() Maar dat is voor mij op zondag pas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Cola light is 't beste anti-katermiddel(en das dan ook de enigste reden waarvoor ik ColaLight drinken).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ibuprofen of beter nog een suppooke (beter voor de maag en pilletjes verteren nu toch bijna niet).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Veel water drinken.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor het slapen gaan een groot glas water, al dan niet met toegevoegde vitamines.
Bij het opstaan, een glas water, al dan niet met opgeloste vitamines. Een pijnstiller voor de koppijn en een alfavitje voor het vermoeidheidsgevoel. Zo snel mogelijk een ontbijt. Indien kotsmisselijk, na elke aanbidding van de porceleinen god toch een glas water, zelfs al geeft dat meer potaanbidding. Libro, goed idee van die suppo. 't is geen zicht, en geeft een wee semi, wannabee homofobiegevoel, maar het werkt wel.
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Dafalgan is niet zo goed te combineren met andere drugs. Allé ja, het gaat wel maar nuchter word ik er toch niet van.
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() is een pintje ook goed?
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nah, tenzij het een NA biertje is.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morgen dus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NOOIT als je maag er niet goed aan toe is. Tenzij je het kan verdragen om eerst een liter drinkyoghurt binnen te kappen en binnen te houden.
Ibuprofen is goed als pijnstiller maar is bijzonder hard voor de maag (zelfs maagbloedingen vallen niet uit te sluiten). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tjah... het idee is om een kater te verwerken door meer alcohol. Straatje zonder einde maar het werkt wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is mijn kater:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zuipe!
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tegen de kater weet ik wel iets heel goed.
Supervettig eten eten voor je gaat slapen, dat vet breekt de alcohol af. Als je dan toch in slaap sukkelt zonder een vettige hap gegeten te hebben, en je wordt wakker met die pijn in je buik. Je drinkt 1L water op, zo snel mogelijk, vinger in de keel en in de wc overgeven. Dit proces herhaal je tot je iets van betering waarneemt. Je neemt brocoli, selder, en een soeplepel merikswortel. Geen bouillon, je gooit dat samen in een soep en mixt deze door. Je mixt het om het sneller te verteren en je maag niet te overbelasten. Dit drink je op, je gaat nog max een uurtje last hebben. Melk helpt ook, legt een film over je maag, maar dat is dan weer wat zwaarder.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 20 februari 2009 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik al blij dat ik sowieso geen TV kijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flinke snorharen... mooi beestje hoewel ik de zwart-witte beestjes mooier vind. maar een knap beestje heb je daar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pils daaronder een rauw ei plus nog een goede scheut melk. Drink dit op. Spauwen maar.
![]() |