![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Twee buscontroleurs in Gent kregen voor een paar dagen rake klappen van een man op de bus las ik eergisteren geloof ik . De reiziger stond zich op de bus, in het aanzicht van de andere busgebruikers, te masturberen. Toen de controleurs hem op zijn gedrag aanspraken, ging hij hen te lijf, en deelde rake klappen uit.
Ik dacht hier terug aan na de topic gelezen te hebben over de nieuwe wet, die controleurs toestaat reizigers te fouilleren. Wat zouden ze tegen die masturberende man gezegd hebben dat hij zo gewelddadig werd ? En vooral, wat zou het uitgemaakt hebben dat deze vooraleer op de bus gestapt te zijn, door hen gefouilleerd was ? Dan hadden ze zijn " gerief " toch ook niet in beslag kunnen nemen ? Of mogen ze dat mischien afkappen, als dat geen standaard-model is of zo ? Laatst gewijzigd door beste vriend : 3 maart 2009 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorspel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want zo tussen de regels door heb ik de indruk dat je de controleurs bijzonder vijandig gezind bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Vorenus had gelijk. Die film op Canvas was voor niks nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ja, in dit geval vind ik het normaal dat de controleurs die man wilden aanpakken . Maar ik kan enkel opmerken dat ze er niet in gelukt zijn .Die mannen zijn daarvoor niet bekwaam, en beter hadden ze dus de politie verwittigd , om die ziekelijke viezerik in te rekenen . Het is dus onnodig hun het recht te geven mensen te fouilleren en dergelijke, want de enigen die ze daartoe zullen kunnen dwingen zullen degenen zijn die ongevaarlijk en onschuldig zijn , en zulk een behandeling niet verdienen. Elk zijn stiel : controleurs controleren de ticketjes, en indien ze op mensen vallen die agressief zijn, moeten ze daarvoor bevoegde vakmannen verwittigen , in principe de politie dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft hij in hun ogen geschoten toch?
Ik geloof hier geen barst van allemaal.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Sproeien met het brandblusapparaat om hem af te koelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |