![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Kunnen ze de leefloners, asielzoekers, waarvan sommigen tot 500Euro/dag krijgen gewoon om hier te zijn... de sneeuw niet laten ruimen?
Doen ze tenminste iets nuttigs. We hebben +500.000 werklozen een hele hoop criminelen, maar een werkende mens wordt geacht na zijn uren zijn stoep nog eens sneeuwvrij te houden. Begrijpen wie kan. Zet die mannen aan 't werk.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 21 december 2010 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
LMAO
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 21 december 2010 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Wel toen ik in marokko was zeiden de mensen zelf dat ze enkel werkten daar wanneer de temperatuur 18°-25° bedroeg
![]() Laatst gewijzigd door Bollywood : 21 december 2010 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() 500euro/dag en dan slavendrijver ?? .. dan wil ik ook wel slaaf zijn hoor !
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Guido Westerwelle van de FDP in Duistland stelde deze maatregel verleden jaar ook voor. Hij kreeg iedereen tegen zich. Maar het is een tendens vooral in Vlaanderen: die werkt is heilig en al de rest zijn profiteurs, criminelen enz. enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
het is net omgekeerd; de tendens in vlaanderen is eerder dat wie werkt gewoon nog een stamp tegen z'n kloten bij krijgt. Die mag dan eens wat extra belasting betalen of hier eens een extra sociale bijdrage aan de verplichte ziekteverzekering, omdat niet werkenden het totaal hebben leeg geprofiteerd. Die krijgt nooit een korting in het museum omdat 'm bvb al 20 jaar werkt zonder één dag te doppen, die krijgt gèèn sociaal abonnement voor op de bus en trein, die mag steeds aan de kassa passeren om naar 't werk te gaan. Die kan nièt heel de dag bij zijn kindjes vertoeven, neen, slechter nog, die moet ze naar een creche brengen. Hij krijgt geen beurs om z'n kinderen naar de unief te sturen, want hij is niet gehandicapt, noch behoort hij tot een minderheid en bovendien -hoewel hij elke maand net netjes rondkomt, verdient hij teveel. Als dat volgens u de behandeling is die een heilige verdient... Maar die asielzoekers die ze 500sneurokes/dag geven, daar wordt niks van gevraagd. Die crimineel die meestal een korte straf ivgm zijn gepleegde feiten uitzit, mag in 't weekend naar de voetbal -waar de werkende mensen voor betaalt natuurlijk- en krijgt in de gevangenis peeskamertjes, playstation en weet ik wat nog allemaal. En �*ls ze willen, kunnen ze klussen ... verdienen ze 50euro /dag mee. Als ze willen. Ik moèt alle dagen gaan. En ik heb niks uitgestoken.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 22 december 2010 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het moest zijn; " we hebben +500.000 werklozen, een hele hoop criminelen...."
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou me persoonlijk doodschamen dat een of andere werkloze mijn stoep komen sneeuwvrij maken. Dat een illegaal 500 euro per dag krijgt (wees gerust, een uitzondering) is niet zijn verdienste, maar de schuld van een regering die er niet in slaagt deze mensen op te vangen en hun aanvraag op een adequate en snelle manier te behandelen, zodat het merendeel braafjes terug kan keren naar hun land van oorsprong. Niemand zou in kou moeten slapen. Niemand. En niemand hoeft mijn stoep te komen kuisen. Maar als het dan toch moet, dan hoop ik dat jij het bent, tegen dat je om een of andere reden werkloos bent geworden en merkt dat de maatschappij je stande pede als 'nutteloos' heeft gebrandmerkt.
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() backfire neem uw pillekes NU!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar ja, schaamte is persoonlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Idd niemand moet in de kou slapen. Maar die mensen zijn wel zelf, ongevraagd, naar hier gekomen he!? Da's zowat te vergelijken dat ik, ineens met heel m'n hebben en houwen, kindjes incluis, voor je deur sta met de mededeling dat ik m'n verwarming in mijn huis niet meer kan betalen en daarom maar bij jouw wil intrekken, want jij hebt bvb een dikke villa en je kan het je dus permitteren. natuurlijk vindt je dat niet leuk en ga je niet akkoord, waarop ik me met kindjes en al in een tentje in je tuin installeer n begin te roepen; "Zie hoe die klootzak ons hier laat zitten!" en dat de media er dan nog opspringt ook. Ik zeg trouwens nergens dat werklozen nutteloos zijn, noch dat dat ze geen waarde hebben of profiteurs zouden zijn. Wat ik zeg is dat men ze gerust wel 'iets' zou mogen laten doen voor hun dop, waar jan en alleman voor gespaard heeft. Nu krijgen ze hun dop, leefloon 500/euro gewoon maar. Ik vind dat ze ze zouden mogen 'verdienen'. Zoal bvb door sneeuw te ruimen. Wat is daar zo mis mee, met dat idee? Schrik dat ze u aan 't werk gaan zetten? trouwens over beschaamd zijn, ik zou eerder beschaamd zijn om geen werk t hebben -hoewel dat dat niet per se je eigen fout hoeft te zijn, een goede portie ongeluk isal voldoende...- dan dat iemand in gemeenschapsdienst mijn stoep sneeuwvrij maakt. Maar tja, dat zal wel perceptie zijn zekers?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 22 december 2010 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Zeer intelligent antwoord. Een aanwinst voor het forum.